soli

میدونی خوشگل بابا

آدم هرچیزی رو که بخواد باید سختی هاشم تحمل کنه

من مطئنم که تو خیلی باهوشی و مطمئنم که خیلی خوب داری درستو میخونی

تو تلاشتو میکنی مگه نه؟پس نگران هیچی نباش

بزار یه چیزیو بهت بگم،مطمئن باش خیلیای دیگه هیچی نمیخونن،فقط میشینن پشت نیمکت و ازمون میدن

ولی بعضیا مث تو،مث من،مث تاتا و خیلیای دیگه داریم میخونیم و خب از اونایی که نمیخونن بالاتریم نه؟

نگرانی به دلت راه نده،کلا ۱۱ روز مونده و سعی کن تو این ۱۱ روز اصلا به خودت استرس ندی

اگه استرس بگیری و نگران باشی هرچی بلدی هم یادت میره

بزار بهت یه چیز دیگه هم بگم،از استرس بقیه قدرت بگیر

من خودم به شخصه برای آزمون حضوری یه درصدم استرس ندارم و نمیگیرم

اما زیاد دیدم کسایی که استرس دارنو....وقتی اونا استرس دارن

و تو نداشته باشی مطمئن باش کلی جلوتری

تو میتونی کوشولوی من:")فایتینگ!

 

+ اصلا به رو خودتوت نیارین که کامنتارو یادم رفت ببندم-.-

  • بهش نزدیک نشید.
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan