یه سوال..

اگه از یه نفر خوشتون بیاد و بخواید باهاش صمیمی تر بشید ولی طرف ازتون دو سال بزرگتر باشه
و حس کنید شاید طرف نخواد با یکی کوچیکتر از خودش دوس بشه یا اصلا شاید نخواد(فقط حس کنید ازش نپرسیدید)
چیکار میکنید؟
+مثل خر تو گل گیر کردم
++تروخدا ایگنورش نکنید

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=
سه شنبه ۲۷ تیر ۰۲ , ۱۵:۵۱ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻

اگه فهمیدی بع منم بگو😀

جرر
امیدوارم مال توعم اوکی شه
سه شنبه ۲۷ تیر ۰۲ , ۱۳:۱۸ 𝗟𝗶𝗻𝗮 (فرفره قدیمی)

من باشم صاف میرم میگم میخوام باهات دوست بشم :/

برای منی که خجالتیم خیلی سختههه
سه شنبه ۲۷ تیر ۰۲ , ۱۳:۰۱ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌

خب پس حله نگران نباش سولی شی

موفق باشیییی

مرسییی امیدوارم
ممنونمم

سلام

به خودش میگم ، چرا وقتی میتونم به خودش بگم بشینم با فکر خودمو اذیت کنم؟ البته جوریکه پررو نشه :)

سلام
ممنونم :") امتحانش میکنم حتما به نظرم هم برای من راحت تره هم برای اون
سه شنبه ۲۷ تیر ۰۲ , ۱۲:۲۸ پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...

منم اتفاقا برام سوالع چیکار کنم 

واقعا منم نیازمندم بگین همهههه

+++
امیدوارم اوکی شه
سه شنبه ۲۷ تیر ۰۲ , ۱۲:۱۰ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌

یااا میتونی بهش بگی که دوست داری بیشتر باهاش آشنا شی

دارم سعی میکنم اینکارو بکنم
مرسییی:")
سه شنبه ۲۷ تیر ۰۲ , ۱۱:۴۴ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌‌‌

مثلااا میشه بپرسی که میتونیم باهم صمیمی تر شیم..؟

یجورایی غیر مستقیم بش گفتم
و کاملا اوکی بود یعنی حرفی نزد حتی به شوخی گفت من حلقه میخوام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan