آهنگ

میشه لطفا یه اهنگ معرفی کنید که وایب خوبی بده؟TT

+وی دنبال اهنگ برای فردا تو راههTT

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

loco

conversation

so what

 

مرسییییییی

قفلیمهTT

سرعت عملتو دوست دارمTT

قشنگه؟TT

ارهTT

گوشش دادی بگوTT

دارم گوش میدمTT

هوم استی ب پ میروز ایتزی "-"

مرسییییی
عرررررررررTT
مرسییTT

نه فعلا نداره دارم می نویسم *-*

پس همه چیش اوکیه*-*

مرسییی :")

+ راستی تو وب فرامیس ناین فونت عه برای تو هم میاد؟

چون می ترسم نیان =-=

یکبار گذاشتم..برا خودم میومد ولی برای بقیه نه...

همه چیش اوکیه*-*
پستی که مداره مگه نه؟چون پستی نمیاد..

هیچ...

دو تا قالب زدم الان...

دارم به همه بنر میدم و اینا

خسته نباشیییییی*-*
قالبات خیلی کراشنTT

دخترمه ها ولی نفهمیدم :/

:"/
بیخیالش...خو دیگه چه خبر

فازشو نفهمیدم...

منم...

دلام دلام دخملییی *-*

سلامممم*-*
خوبی؟چه خبر

میگم وب اولین حذف شدهههه 

چرااا؟

از اوا پرسیدم گفت یجورایی رفته:"

دوشنبه ۲۰ دی ۰۰ , ۱۲:۴۲ همون پرنده هه ک آرزو داره تو باغش باشی ‌‌‌‌😊

هیق TT

TT
اسمتxD
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۸:۰۸ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

هوم منم خوبم

خوب بمونی")
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۸:۰۳ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

علیک سلاممممم

خوبی؟

مرسییی بد نیستم
تو خوبی؟
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۷:۵۶ Ava •-• ‌‌‌‌‌‌

یپپپپ

چه خبررررر

خوب بمونی
هیچی'-'
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۶:۵۳ Ava •-• ‌‌‌‌‌‌

خوفی¿

مرسییی تو خوبی
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۶:۱۷ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

سللللللللل

سللاااااااااممممم
سه شنبه ۱۴ دی ۰۰ , ۱۶:۱۴ Ava •-• ‌‌‌‌‌‌

عر سلوم •-•

سلاممم*-*

مرسی که انقدر اهمیت میدید:"

مرسی
يكشنبه ۱۲ دی ۰۰ , ۱۱:۰۷ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

آهااااا ی ذره عوض شدددد

عالی شد

ارههه
مرسییییی*-*

من اصلا از کد و‌این چیزا هیچی سردر نمیارم >~<

من فقط میخام عین این بشه میتونی گلم

https://ivestarship.blog.ir

اگه میتونی ادمینت کنم؟

اینو فک نکنم 
یه لحظه بیا خ لاو*-*

میگم میتونی لطفا برام قالب بزنی

حتما
کد رنگایی که می خوای رو بده شماره قالبتم بگو من از قبل قالب رو یجا سیو میکنم بعد ادمینم کن بزارم رو وبت^^
عکسارو هم بده
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۴۳ Rosè ‌‌‌‌‌‌
عرر چقد نازههه
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۳۵ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

خواهش میکنم عزیزم 🍒❤️🍓 

شبت بخیر 

شب بخیر^^
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۳۵ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

آره نونا زده بود 💕

*-*
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۳۴ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

حالا باز خودت می‌دونی

من نظر دادمم 🍉👍🏻😘

مرسی بابت کمکت*-*
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۳۳ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

بعد به نظرم از رنگ های روشن استفاده کنی شادتر شه وبت 

مثلا وب من از زرد و سفید هستش 

منظورم اینه کلا یک رنگ روشن خوشگل و جذاب می‌کنه وب رو 

اوهوم*-*
اره قالب وبت خیلی نازه...نونا زده بود؟
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۳۲ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

آیدا نه 

خواستم بگم آیدل

اره فهمیدم😂💕
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۳۱ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

👍🏻😘 

راستی میگم که به نظرم بک گراند رو عکس آیدا های مورد علاقت بزن 

که خوشگل شه 

حالا من نظر دادم 

تصمیم با خودته

اره به نظرم دیگه بکگراند رو ساده نزنم
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۳۱ Rosè ‌‌‌‌‌‌

میخوای بت عکس بدم¿

اره*-*
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۲۹ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

به نظرم از فردا برو درستش کن 

یک رنگ شاد بزن 

اره از فردا دیگه حالا یا اینو تغییر میدم یا عوض میکنم*-*
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۲۹ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

به نظرم عوض کن 

عههه
نمیدونم*-*
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۲۵ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

سوووووو هر چی دلت دوست دالهههه*---*

می گمم عوض نکنم فقط یکم اینو تغییر بدم؟
نمیدونم باز
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۱:۱۱ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

آمممم ع چ گروهی میخ بزنی سولی؟*-*

مشکل اینه اصن هیچی نمیدونم:"

سالها و سالهاست که قالبم بک تو یو عه و شدیدا نیاز دارم عوضش کنم و روشم فکر کردم ولی اصلا نمیفهمم تن باشه یا کران و از اون طرف شدیدا گشادم که عکساشو جور کنم و هی به خودم میگم باشه بعدا اینکارو میکنی و یادم میفته و باز میگم بعدا..

مود:"
شدیدا مود:"
من یکی از مشکلام با عکساشه:"
بعد بدبختی بعدیش کد رنگاس این رنگه خوبه این خیلی روشنه این تیره س...

پس نون خامه ای*-*

:"

پس چی بگم بهت=-=؟

نمیدونم*-*

اصن از پیشی قهوه ای بزن"-"

:"
من دوس ندارم بم میگی پیشییی:"

نمیدونم هرچی عشقت میکشه*-*

قالب قبلی هام از سومی بودن
چون تازه سیزن شدم گفتم از انسیتی بزنم*-*
شایدم از لوکاس بزنم:")
هیققTT
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۰:۵۰ Rosè ‌‌‌‌‌‌

خودت میخوای چ وایبی بده¿

نمیدونم:"
باید برم بگردم اول یه عکسی چیزی انتخاب کنم:"

عه عه فوتوتیزرای یانگ و تن برای لو لو*-*خیلی وایبشون قشنگه*-*

*-*
گزینه خوبیه
یا نمیدونم از سومی بزنم باز:"
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۲۰:۳۶ Rosè ‌‌‌‌‌‌

هوم عوض کن ب وبت تازگی ببخش xD

 

از توت فرنگی¿

جرررر

نمیدونم اگه بخوام بزنم از یه گروه یا یه شخص میزنم احتمال زیاد...

بلدی قالب بزنی

اره ولی خیلی حرفه ای نیستم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan