چرت و پرت-

از الان اعلام کنم این پست همش چرت و پرته-

1.سه شنبه امتحان ادبیات داریم و معلممون -به قول یکی از بچه ها خودشم نکته س- اینطوریه که کتابو باید سیاه کنی:|
2.شاید باورتون نشه ولی معلم دینیمون از معلم ادبیاتمون هم نکته تره- 
3.امروز تو کلاس موهامو باز کردم و کل کلاس اینطوری بودن که عههههه پشمام موهات فره رنگشم روشنهههه
4.معلم مطالعاتمون مریض شده بود و نیمد بعضی از بچه هامون میگن دبیر ریاضیمونم مریضه اونم نمیاد نمیدونم-
5. وب سومیم فیلتر شده:( میشه لطفا وب جدیدشو فالو کنین؟
jeonsomi.blog.ir
6.دیگه حرفی ندارم.

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

سولییییییی سولی سولی سولییییی

سلامممممممممممم

اوااااااااااااا 
جانمممم
خوبی؟؟
دوشنبه ۹ آبان ۰۱ , ۲۱:۰۵ بهش نزدیک نشید.

ولی حسودی نمیکنم-

شما هشتمی نهمیاتون کراش میزنن،ما هفتمیا کراش میزنیم

میدونم-
وایی جر
دوشنبه ۹ آبان ۰۱ , ۲۱:۰۱ بهش نزدیک نشید.

ببین تو صاحب داری خبببب؟من پدرتم 

بگو بابا دارم بابام نمیزاره-

چندروز پیشم یه اکیپ هشتم از کنارم رد شدن یکیشون به اونیکی گفت پشمام این چه کراشه-
دوشنبه ۹ آبان ۰۱ , ۲۰:۳۸ بهش نزدیک نشید.

به هرکی روت کراش زد بگو من بابا دارم و قصد ادامه تحصیل دارم ردش میکنی بره

کل نهمامون بهم میگفتن-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan