لینک ناشناس |+جوابا

لینک ناشناس : کلیک

(جواب ها ادامه مطلب)

هر سری پست رو اپدیت کردم هم جوابای ناشناس هم جوابای چالش دوم رو چک کنید...

​​​​*حقیقتش رمز چالش دوم رو یادم رفته بود..لینکشو کلا حذف کردم دیگه..*

جوابای چالش دوم:

عرررررزهحچمطعخیعجخفطجخجب7فج6سف

واقعا ندارم...؟

هجعطعیخججیع7س6فجسفهجفسجخجفسخجفسخ

جسفخسفخجسف7جفس79جفسخجسخفعی7

ججطعخسجفخفسخججخفسجسف

هسفجهفسخجسفخججخفسسفخج

__

 

عررررر ولی من اونقدرام مهربون نیست هااا"-"

لجخطزلحچلزجخ واقعا ندارم؟!

یااااااا کمترش می کردی یا بیشتر؟😂💔

:

*-*

یه چیزی آوایی؟*-*

__

 

عررررررهجطبفط96قح

پیشی رو؟:"

:"

عخخچعطخطفطفهج

 

 


سلوم :

__

سلام*-*

 

خیلی قالبت کراشههههه +هوپ هوپم میدونم ناشناسه ول من دوست دارم شناس باشه ن ناشناس:)

__

عررر مرسییییی+عهههه اوکی:)

 

من یا جیسو؟ :]

__

ودف:"/...کیستی؟'-'

 

سولی چند سالته؟ +آیم هوپ هوپ😁

__

12*-*

 

هایییییی واقعا می‌دونی چقد دوست دارممممم بهترینمییییییی

__

عرررجخیهیحچچیعچعسخعحچی...کیی؟*-*

خیر سرم قرار بود ناشناس باشه ولی بیاید اعتراف کنید کی بودید++++

 

یو آر ماین گات ایت؟

__

عررر*^* کیی؟*-*

 

یویویوووو "-" من یا رزی¿

__

وات د...این چه سوالیه'-'

کیستی؟:"

 

 

+جدید بدید اضافه میکنم+هوپ هوپم توی بی تی اس بایست کیه؟ *ینی فقط سوالای منو ببین😂 این چ سوالاتیه آخهههه😂😂

__

جرر من آرمی نیستم اگرم آرمی بودم بایس نداشتم:" او تی سون:"

 

 

 من یا لیسا •-•

__

لابد بعدی جنیه:>

 

آره بعدی جنیه •-• من یا جنی¿

__

هیچکدوم...خودم..سولی:>

 

عمه سوالای من که بدترن *-*

__

بل...

 

بایست تو بلک پینک کیست؟ +آیم یور هوپ یور مای هوپ آیم هوپ هوپ ورژن دوم هوپی😂💜

__

جنی:>

 

ایش بزنمت حالیت شه جواب من یا جنی جنیه¿ =-=

__

گفتم که...خودم:>

 

عهههه جنیهههه بایس م جیسو عه چن وقته بلینکی؟ +هوپ هوپ

__

آرهه..آیگووو...دو سال

 

م ی ساله بلینکم خبر کامبک جدیدو شنیدی؟ +هوپییی

__

آرههههه

 

یور ماین اوک ؟ :

__

عررر کیستی؟")

 

ناشناس عه دیگههه *-*

__

خب بگووو*-*

 

اومات خیلی خره خیلی خوشحال شدم که کاترین باهاش بهم زد دختره کثافط

__

نمیدونم کی ولی بیا خ...دقیقا کی کثافته؟!

 

سلوم :]

__

سلام:"

 

منو میشناسی¿ •-• حدس بزن کیم •-•

__

نمیدونم...شاید..امم..آوا؟!

 

سر ماین بودنش دعوا نکردید ایشون عسل خالشه و تامام:|

__

وا:|~

 

ی حدس بزن من کیستم؟ +راهنمایی...‌اول اسمم ه داره*-*

__

چرا انقدر حرص میدید..خو بگید کی اید'-'

 

تو مگه منو رو مشناسی¿ •-•

__

نمیشناسم؟!کیستی؟:"

 

اونی که گفته من کثافتم ( نونام ) مرسی ازش به چپمم نی... چون یکسره تو ناشناس های منم پیام میدی..خخ

__

پارممممم...#ناشناس_عزیز😂💔

 

آواعم •-• منظورم اینه ک مگه میشناسیم¿

__

پس درست گفتم^^ ارهههه:"/

 

عاممممم یونو تو ماینی....صوو...همین =-=

__

کیستی؟=-=

 

یک بد بخت :/

__

یااا بگو دیگه:"

 

ایش اصن تو ماینی =-=

__

من انقدر خاطرخواه داشتم نمیدونستم؟'-'

 

منو میدوسی؟

__

کیی؟:"

 

jenabali kheili miny =-=

__

کیستی؟=-=

 

دوستت میدارم *-* سولییی

__

عررTT یه سوال کی؟:")

 

وی پادام آههههه وی پادام پادام پادام کن یو هیر دت؟ وی بارابارابارابام

__

جررررررر ویستل؟😂

 

یس دومین اهنگ موردعلاقه‌م از ب پ *-* دیگه چی بخونم واست

__

*-*...فقط بگو کیستی"-"

 

آواعم میخوای بومبایا ویس بگیرم بخونم واست¿

__

عههه آرههههههه*-*

 

مای کیوت سولیییی

__

عرررTT کیستی؟TT

بیاید بگید کی بودید:"

+هر سری جدید دادید گذاشتم پست رو آپدیت می کنم اگه  آپدیت کردم چک کنید:"

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

بل اومدم خصوصی3>

باش^^

یاد میدی چ شکلی قالب بسازیم عایا؟

من تازع اومدم بیان زیا بلد نیسم؛

من خودمم زیاد حرفه ای نیستم ولی حتما^^
میتونی بیای خصوصی؟

توی عنترررررر =-=

من واقعا اینقد ضایممممم؟ تففففف =-=

زیادش میکردم '-'

عهههه درست گفتم؟*-*


"-"
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۲۱:۵۱ •-• Ava cutie ‌‌‌

کلیک

بده... مودونم :>

*-*
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۲۱:۴۷ •-• Ava cutie ‌‌‌

بمولا نصفشونو خودم دادم

برم ویس بگیرم واست

جرر..بعله
ارههههه*-*
دوشنبه ۲۰ دی ۰۰ , ۱۱:۱۲ Crazy Girl 💜💜 Noona

من دوباره گفتم تو ماینی....

یک بارم گفتم یک بد بخت :/

عههه عررررزجچهچیهحچطعخجلخجط
چهحیحچهییخعچحسعچچسخع
:"))

نه ‌‌..

میگم دوتاشو نمیدونی چنده...

نه..
بزار برم چک کنم شاید پیداش کردم..

میگمممم فدات شم من خیلیییییییییی به قالب نیاز دارم کی قالب میزنی

میدونی شماره قالبه چنده؟من دنبال اونم...
شنبه ۱۸ دی ۰۰ , ۱۳:۴۸ Ava •-• ‌‌‌‌‌‌

خو من همونم ک گف من یا جنی من یا جیسو من یا لیسا من یا رزی و اونی ک خودت فهمیدی دیگه "-"

اره آوایی از اون "¿" فهمیدم=-=
شنبه ۱۸ دی ۰۰ , ۱۳:۰۸ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 💙🕊

آقا م دیه حرفی ندارم تو ناشناس خبببب😂🌚

میتونم همونا رو تو شناسم بگم😂😂🤌🏻

جررررXD 
اصن ناشناس نبود کهXD

باوش:/

*بوسیدن لپت

جوجوی من*-*

عرررمازازاجزبجهزجهزجازجازاج 
کیوت کردن خودم تا دوباره بوسم کنی*لوسم خودتونید^^

حالا گاهی اوقات شاید نباشی"-"..

کوفت=-=

کلا نیستم
یااااا

کیوتی=-=

*کشیدنت تو بغلم

نیستممم
*ادای گریه
جمعه ۱۷ دی ۰۰ , ۱۶:۲۸ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

13 🙂🌱💕

عهههه 
اونیییییییی

کیوتتتتتتتتت

من کیوت نیستم 
چرا همه بهم میگن کیوت؟چه تو بیان چه در واقعیت'-'

لاویو"-"

عرررررحهیپحعیپمعیخحهپیحیهپسعسجعشعچحعشجخعجسخجسعخسخچعجسعخج5ثچث5حجسخخجعسسجفحستمعسعحچسفخجسعحجشجفجشعحعشخجثچعحعشحچسحعچسخچعسخعجحجسعخجیسخجععسخجخجسجسعخجثعخثخجثجعخسعجخسعخجسخفجسخعجسعچخسچخعسچ7عچسعخسعچخجسفخحسفجسچفخچسفخجسخفسخجعسخجفجسخفسجخفسجخعسفخجسفخجسعخج
ریدم به پنل*^*

سولی=-=

جان*^*
جمعه ۱۷ دی ۰۰ , ۱۶:۱۵ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

به جای تومان من میمونم پیشت 

چون خالت هستم 

نونا خواهرمههه 

خاله با خواهر زادش میمونه :)

عهههه 
آیگوووووو
جمعه ۱۷ دی ۰۰ , ۱۶:۱۴ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

فدایت شوم من 🙂🌱💕

خدا نکنههه
چندسالته؟*-*

عاااااا نوناااا

برمیگرده*-*امیدوارم")

اره
منم:")

کجا رفتهTT؟

اومات کیه:/؟

از بیان رفته...امیدوارم موقت باشه..
نونا دیگههه

*اومدم بنویسم از بیان رفته نوشتم از بین رفته:"
جمعه ۱۷ دی ۰۰ , ۱۶:۱۲ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

هایییییی واقعا می‌دونی چقد دوست دارممممم بهترینمییییییی 

 

من بودممممم 😂🙂🌱💕

آخیییی

رزالین:)

جونمTTT

عررررررررر:>
اومام رفتهTT

یو آر ماین"-"

ماینیTT

عرررررTT
باباااااااTT 

ممنون عزیزم 💕❤️

امروز قالب رو میزنی؟💗

من پرسیدم که ببینم قالبه شمارش چنده هر کی بهم جواب دادن قالب رو میزنم لاو

سلام خوبی قدات شم ادمینت کردم میشه قالب بزنی

اره عزیزم حتما
پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۱۳:۰۱ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 💙🕊

یا خود خدا چقدر قشنگه عرررررر

#نتونستم_مقاومت_کنم_بنابر_این_کراش_زده_شد:)

واقعا؟؟
عرریاجحپعیجعسسجعخ
عررحچیعیعحچخجعثحفشحسفسحعسعججیع
پنجشنبه ۱۶ دی ۰۰ , ۱۱:۵۷ Ava •-• ‌‌‌‌‌‌

اره خیلی خوشمله •-•

مرسیی*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan