پایان؟!

خب حقیقتش..

نمیدونم...داشتم به این فکر میکردم که واقعا برم")

حقیقتش فکر میکنم شاید فقط برای انی و نونا اهمیت داشته باشم..

نونام که خودش درگیره...حقیقتش فکر نمیکنم با رفتن من اتفاق خاصی براتون بیفته:"

اینو نمیگم که مثلا بیاید بگید ما تورو خیلی دوست داریم  و...ولی خب من اصلا فکر نمیکنم که با رفتنم بهتون اسیبی وارد بشه..حتی اگه برای یه نفرم این اتفاق بیفته..مطمینم بعد یه روز عادت میکنه..

خیلیییی دلم می خواد با یکی دو نفر تو بیان صمیمی بشم..

ولی خب حس میکنم که اونا اصلا برای صمیمی شدن با من مشتاق نیستن و...

به هر حال تا اینجاش که اتفاق نیفتاد")

و فکرم نکنم بتونم باهاشون صمیمی بشم..

بگذریم..من جوری نیستم که بخوام برم میام ولی خیلییییی کمتر میام و اگرم بیام بیشتر بخاطر وب سومی لنده")

______

 

خب حقیقتش...من حس میکنم اصلاااا درس نمیخونم..

میدونم با رفتنم از اینجا مشکلی حل نمیشه..

اولش می خواستم برم..

ولی خب تصمیم گرفتم فقط خیلی کمترش کنم..

دیگه از این به بعد کمتر میام..

اگرم اومدم احتمال زیاد بخاطر وب سومی لنده")

مرسی از همتون که تا اینجا تحملم کردید:)

حقیقتش چند نفر هستن که به شدت دلم می خواد باهاشون صمیمی بشم~

ولی خب میدونید..من خیلی خیلی خجالتیم'همین که میام برای اشنایی باهات برام کلی خجالت اوره...

من نمیرم فقط کمترش میکنم-

​​​​​​

 

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=
دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ , ۰۸:۵۶ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

*درآوردن ملاقم

هیچ جا نمی‌ری. گرفتی؟=-=🔪🔪🔪 (به دلیل نبود ملاقه در استیکرها از چاقو استفاده می‌کنیم)

باش اروم عزیزم=-=

خ تو  کار خوبی میکنی 

تیک تیکه بیا ولی بیااا نه که بریی 

بمولام یه نفر یگه فقط بره خودم و کوشا ساعی و اون ** رو تیک تیکه میکنم

واسه همه مهمی **

 

اروم اروم فرزندم.
بیا بغلمTT
دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ , ۰۱:۰۷ عشق جانان*-* (ج ح بید@-@)

فایتینگ:)♡

مرسی عزیزم همچنین:♡)

ببین قطعا پذیرفتنش سخته ولی امیدوارم موفق باشیTT 

اگه اومدی سراغ وبا پیش منم بیایاااا

مرسی باران همچنینTT
من هینجوری هر دیقه تو وب توامTT
يكشنبه ۸ اسفند ۰۰ , ۲۲:۳۱ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

اهم‌... دختره‌ی بی‌چعور که مث ننت داری تبدیل به الاخ می‌شی! رو مخ من راه نرو

تو هیچچ جا نمی‌ری

تفهیم شد یا ملاقمو دربیارم؟=-=🔪

یا خدا=-=
ملاقتو درار*-*
يكشنبه ۸ اسفند ۰۰ , ۲۲:۲۱ ↫𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍↬ ♡♡♡

موفق باشی

💜 راه خوبیو انتخاب کردی

مرسی عزیزم همچنین:")
شنبه ۷ اسفند ۰۰ , ۰۹:۴۵ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

درس مهم تره

موفق باشی :)

اره..
ممنونم همچنین:>

منم درس گزاشتم کنار..XD

هممون همین کارو کردیم~
جمعه ۶ اسفند ۰۰ , ۲۳:۳۰ ↫𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍↬ ♡♡♡

نریاااا⁦(TT)⁩

فعلا هستم:")

اگه میری باید برگردیTT

نمیدونم..فعلا که هستم..

چون نباید بریTT

ولی شاید برم..
جمعه ۶ اسفند ۰۰ , ۲۲:۰۲ • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

خوشبختم عزیزم

منم♡:")
جمعه ۶ اسفند ۰۰ , ۲۱:۴۴ • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

جیوو ام.. توهم سولی ای درسته؟ 

:>

اره:")

میخواستم بیام بزنمت که دیدم فقط کمتر میای خیالم راحت شد-

چرا بزنیم؟TT
نمیدونم..شایدم برم.
جمعه ۶ اسفند ۰۰ , ۲۱:۳۱ • 𝘑𝘪𝘸𝘰𝘰 •

عاو.. من نمیشناسمت

فقط امیدوارم موفق باشی

منم..
ممنونم همچنین:>
جمعه ۶ اسفند ۰۰ , ۲۱:۲۶ •°•°baran +×+🐠°•°•

اره باید کمتر بیای ولی..بیای

باشه...میام
جمعه ۶ اسفند ۰۰ , ۲۱:۲۳ •°•°baran +×+🐠°•°•

پسسسسسسسسسس غلط کردی بری باید بشینی عین ادم درس بخونی و اینجا هم باشی فهمیدییییییییییییییییی

اوکیه  ؟

نه...اینجا باید کمتر بیام اینجوری نمیشه..
جمعه ۶ اسفند ۰۰ , ۲۱:۱۸ •°•°baran +×+🐠°•°•

جدی هستی یا ج ح

اخرین بار که ج ح بازی کردمو یادم نیست:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan