ناشناس

اون اوایل یه پست گذاشتم برای لینک ناشناس؟

حقیقتش الان رمز لینک رو یادم رفته و با گوشی سیوش کرده بودم الان با لبتاب اومدم

من لینک رو تغییر میدم..ولی پست رو اپدیت نمیکنم ولی اگه حرفی چیزی بود تو اون لینکه بگید اصلاح شده:"

لینک ناشناس : کلیک

لینک پست جواب ناشناس ها : کلیک

+حقیقتش من با خوندنشون خیلی انرژی میگرفتم میشه باز بدیدش؟:"

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

خیلیی خوشگلههه

مرسییی عزیزم:")
دوشنبه ۱۶ خرداد ۰۱ , ۱۰:۴۰ بهش نزدیک نشدید.

روش فونت گذاشتم*-*

مرسییییییی
سه شنبه ۲ فروردين ۰۱ , ۱۴:۴۹ 𝓵𝓲𝓽𝓽𝓵𝓮 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵💕👻

قالب خوشلههههه :")

عیدتوام مبارک^^

مرسییییییی
ممنونم^^

ارهههههه

مرسییییییییییییی

چه خوشگلهههه

واقعا؟؟؟
سه شنبه ۲ فروردين ۰۱ , ۱۱:۰۰ ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

اون قالب بهتر بود 

*اشک
*اشک های فراوان
*اشک های خیلی فراوان
دوشنبه ۱ فروردين ۰۱ , ۲۲:۳۸ یک انسان کیوت (ج ح اس بمولاااااااااااااا=-=)

خواهششش*-*

+ج ح اس بمولا😂💔

+جرررر ج ح چه کارا که با ادم نمیکنهXD
دوشنبه ۱ فروردين ۰۱ , ۱۶:۲۸ یک انسان کیوت (ج ح اس بمولاااااااااااااا=-=)

عیده توام مفالک*-*

مرسیییی^^
+اسمتXD
دوشنبه ۱ فروردين ۰۱ , ۱۶:۱۷ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

عیدت مبارک قشنگمم :"))

امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی💖

مرسییییییی خالهههههههه عیدتوام مبارک
همچنین♡:")

هوممممم 

حوصلم 

منممممم

اره....من همیشه خوبم 🍒🍦

تو خودت خوبی؟؟

خداروشکر همیشه خوب بمونی
مرسی منم بد نیستم

اوهوممم

هرجور میلته 

هوم..
+خوبی اونی؟

این ک خیلی قشنگه

خودمم اینو خیلی دوست دارم حتما نگهش میدارم..
ولی گفتم عوضش کنم نمیدونم

ارههههه وین وین لاوتاکم خوبه

ارهههه

از وین وین بزن"-" وین وین ناینیز لاو؟

ارههه اونم خوبهههه*-*

بمولا نمیشد ازش بگذرمXD

میدونستی بعدی منم؟") 

توام قراره پیوند کنم ینی😔

از سومی دخدرم بزننننب۶

مف۷.قم

۶ث۶خف۶نفهدصدستثع عرررررر سومیییی گیلیگیلییی

سومی:")
دختره ی کراشTT

اوهوم- چ کنم خو هیچی ب ذهنم نمیرسهههه

از ی آیدل زن باشه فقد-

مغزم وقتی میگن ایدل زن:سومی/جنی

وای توام اون سمو پیوند کردی؟xD

بمولا نمیشد ازش بگذرمXD

آرهههههه-

از سولی؟-

از سولی؟:")
نه..حس بدی میگیرم..هر کی بیاد تو وبم یادش میفته..غمگینه")
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۱۱:۲۹ پشم های دست تهیونگ که جونگ کوک روشون کراش داشت😔🚶‍♀ ‌‌‌‌‌‌

هیق میخوام از جیسو فنسایت بزنم بنظرت حمایت میشه ازش؟:")

نمیدونم واقعا...
من خودم ازش حمایت میکنم">
منم برا جنی زدم ولی خب...
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۲۰:۱۸ Crazy Girl 💜💜 Noona

ملسی

شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۱۹:۳۹ Crazy Girl 💜💜 Noona

خیلی سخت بید ولی تموم شد...

یک پرسش پاسخ سختو تمامیدم =-=

افرینننن
فایتینگ*-*
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۱۱:۲۴ Crazy Girl 💜💜 Noona

آره قشنگم خوبم ^^

دارم عرق میریزممم :"|

خوب بمونی
چرااا؟:"/
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۱۱:۰۰ Crazy Girl 💜💜 Noona

چطوری دختر گشنگم :>؟

مرسییی خوبم
تو خوبی اوما*-*

منم فنسایت ازش زدم......

قالب چی شد

بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan