قالب چطوره؟+یه سیزن لطفاTT

قالب رو عوض کردم*-*

خوبه؟:"

+یکی بیاد منو درست با انسیتی آشنا کنه به همون ده نفری هم که میشناختم شک کردمTTلطفااااااااااTTTTTTT

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

ندون:/

:|||
ببین خودت بشینی یاد بگیری راحت تره"-"
نمیدونمTT

چجوری ان سیتی رو تشخیص میدید اصن =-= ۲۳ نفرن =-=

اصن چطور صداهای همشونو داخل ی اهنگ ۳ دقه‌ای جا میدن¿ =-=

به راحتی:|||
:||||||||| انسیتی 4 یونیت داره...ولی خب ot23 هم اهنگ میدن...جا میشه دیگههه:"|

خدایی من اصلا تو تشخیص دادن خوب نیستم =-=

همین ایتزی ۵ نفره رو هم ی ماه طول کشید =-=

TT
من فقط تو انسیتی موندم بقیه رو زود تشخیص میدادم

والا من لووین نمیدونم کین =-= زیاد سمت بوی گروپا نمیرم =-=

ویلقخنثنثدثنوثتث لامصب خیلی شبیشههههه

=-=
جررر ولی اون نیس خیلیم شبیه نیس...بعد ققالب قبلی نوع قالبش فرق داشت

من خودم از دیروز به جهیونم شک کردم که ماله انسیتی 

منم دارم همه رو قاطی میکنمTT

میگم ساغرشی

این همون قااب قدیمیه نیس¿ =-= فک کنم همونه فقد هدراشو عوض کردی

جان؟
امم...همونی که باز از لووین بود؟
نه ببین من این قالبرو کلا جدید زدم رنگاش فرق داره...یکم به اون لووین قبلی نزدیکه ولی اون نیس

وای قالب خیلی خوب شلدههههه TT

مرسییی مرسییییTT

 تهمین بچه مال شاینیه الکی تحریف نکنید واقعیتارو😹💔

ولی خوب تو سوپر امم با بعضی از بچه های اکسو و ان سی تی هست(حال ندارم بگم کیا💔😹) شاید به خاطر همون قاطی کردی دوست عزیز:")

اره...
ولش کنین دیگه...منم بعضی وقتا قاطی میکنم

ادم و وادار میکنید بره آخر بیوگرافی هارو بخونه من الان حتی به جهیون هم شک کردم که ماله انسیتی 

جر😂

چمد بابا یکی میگه نه انسیتی یکی میگه نه شاینیه ترین و نمد ولی بقیع رو مطمعنم

تاجایی که من میدونم مال شاینیه 
بیخیالش اصن

داخل انسیتی ها یه تمین هم هست که الان رفته سربازی 

مطمئنی؟اخه تمین شاینی هم الان سربازیه..
همون که تو سوپر ام هم هس..

لووین:"))))))

من قلبم تحمل نداره...

لفت د لایففففففف

#انی ای که اوایل اومده بود بیان می گفت کیوتم.

#۲ آنی ای که می گه کیوت نیستم و بابای نصف ملت شده...

بمطهخیچعخچعحیچخعیTT 
#جر
#۲جر تر

@jiso

عزیزم تمین عضو شاینیه😂

@jiso

عه کیا رو میشناسی؟*-*

به هموناییم که میشناسم شک کردم~

من بگی نگی میشناسمشون 

 

یوتا،هه چان،تیونگ،جانی،جهیون،دویونگ،هندری،لوکاس،تمین،تن،مارک

 

دیگه نمد

تمین مال شاینی نیس؟"-"

جهیون تامام 

:"|
ولی من باید درست حسابی با انسیتی اشنا شم اینجوری نمیشه...

هدراش خیلی خوبهTT

میدونستی من هدرم درست نمیتونم عوض کنم؟TT

مرسییTTTTTT
چراTT
من اوایل تو قالب زدن خیلی خر بودمTT
هنوزم هستم ولی بهتر شدمTT

ان سی تی همون ۲۷ نفره‌اس؟

اگه همونه ک ساری

من یکیشونم نمیشناسم:")

خواهرم 23 نفرنTT
هیق عب نداره فدا سرتTT

یه جاااا=-=

کجاااا=-=

همین که گفتم=-=خدافس=-=

کجاااااااا=-=

دیگه آنی دیدی ندیدی=-=

عهههههههههههههTT
خو من متعلق به همم=-=

عالیهههه

جخزعخهجزعزعجخعزجخعجطخTT
مرسییییییTTTTTT
از قالب تو که کراش تر نیسTT

ارههههTTTTTT

خوبه؟TT

مث خودم لجبازی=-=

گفتم اذیتم نکن یااا

ولی من متعلق به همم=-=

ندونی بهتره=-=ولی اذیتم نکن=-=

عه ولی می خوام بدونم که=-=
بعدم من متعلق به همم=-=

وای.....

قالب؟TT

میدونی اذیت کردن من چه نتیجه ای داره یا نه=-=؟؟

نمیدونم=-=

اصن ننویس به من چه:/ولی من خوشم نمیاد کسی دیگه ای روت ماین ماین کنه میفهمی=-=؟

اون سه تا خودشون میدونن کیان"-"

شاید کردن=-=نصف ناشناس همینه=-=
:"|

مینویسی زود زود=-=

قبل اینکه بیای رو سه نفر انقد غیرت داشتم ولی شدید 4 نفر=-=

نههه=-=
اون سه تای دیگه کیان؟=-=

ولی تو مال باباتی اوکی=-=؟همین الان میری کنار اسمت مینویسی مال بابا آنیمم تمام=-=

افریننننننن

نههه نمی نویسم=-=

اره"-"

عاشقتم یعنیییییXDDDD

بیا بخلم=-=

"-"
والاااا همه عاشق منن^^
اومدم=-=

من وین وینو با یوتا شیپ میکنمTT

عهTT
لنتی انسیتی نیس که گی سیتیه
همه با همه شیپ میشنTT
من با لوکاس شیپ میکنم ولی یووینم دوس دارمTT

لووین شیپر نیستم ولی این خیلی قشنگهههههه

طچجفط6عجط7جعی7جعسTT
لووینTT
يكشنبه ۳ بهمن ۰۰ , ۱۱:۳۸ ❤️‍🔥NingNing X Noona ❤️‍🔥

ولی گشنگه 

مرسییییی اوما*-*
يكشنبه ۳ بهمن ۰۰ , ۱۱:۲۸ ❤️‍🔥NingNing X Noona ❤️‍🔥

چرا همه از جمله من و تو و آنیس قالب عوض کردیم ؟:|

نمیدونم:"|
يكشنبه ۳ بهمن ۰۰ , ۱۱:۱۷ 💙𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💙

یس عالیه 

مرسییی*-*

بیا بغلم ببینممTTTTTT

اومدمTT
شنبه ۲ بهمن ۰۰ , ۱۷:۰۵ •°•°baran +×+🐠 °•°•

بکننن

باشششTT

اعتماد به سقفت تو حلقم"-"

 

+ افریننننن

"-"

+~

ایاقنقلنقدقن۳حپ۳ت۳ماقمقدقتنقوق

میخوای رنگ واست پیدا کنمممم¿ =-=


من خودم هنوز نمیدونم می خوام اصن چی کنمTTاول باید عکساشو پیدا کنمTT

سولییییی

من چرا اند تورو دوست دارمTT

 

 

+ قالبووعوض کن اره*-*(از بابایی با سندروم قالب عوض کردن گفتن همچین حرفی بعید نیست)

چون همه منو دوس دارنTT

+جرررر باشه عوضش میکنمTT
شنبه ۲ بهمن ۰۰ , ۱۷:۰۱ 💙𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💙

اشتباه تایپی بود اون یکم 

خواستم بگم بکن اشتباه کیبوردم نوشت یکم 

اها اوکیه*-*

لوویننننننننننننننننننن

پبخسپبخسپخطفمبهمسخفشقهججفخسجعیجع7س6
هنوز لووین قبلی رو دارم...فقط زیادی قشنگ بود دلم نیمد پاکش کنم:>

سولی یچیزی 

رنگ شاد بزن دارک نباشه =-=

جان
نه دارک نمیزنم*-*

میخوای چجوری باشههه

احتمالا از انسیتی بزنم:>

آرههههه :>

خیلی دارکه:" شاید عوضش کنی خودتم وقتی میای اینجا لبخند بزنی ._.

TT
شنبه ۲ بهمن ۰۰ , ۱۶:۵۲ 💙𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💙

بکن 

اوک•-•
شنبه ۲ بهمن ۰۰ , ۱۶:۵۲ 💙𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💙

نمی‌دونم 

ولی به نظرم یکم 

یکم؟

همینم قشنگه ولی اگه موخوای بکن :>

اره به نظرم عوضش کنم بهتره..

یس

هوم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan