بالاخره؟+حرف بزنیم؟

باورم نمیشه اونقدر قالبم رو عوض نکردم که مجبورم هدرش رو دوباره اپلود کنم و لینکش پریده-
+خوبین؟همه چی خوب پیش میره؟
دلتنگتونم و مراقب خودتون باشید~

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

🫂💛✨

اره عزیزم

^^

خوشبختم سولی♡

منم هیکارو عم، همون هیکارو یا هیکا صدام میکنن، 19 سالمه:) 

همچنین
خوشبختم:)
+یه سوال..وب شخصیت همینه؟:"

هایی آشنا بشیم؟! 

حتما چرا که نه:"
من سولی ام 13 سالمه>
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۰۲ , ۱۹:۴۰ ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

تا اونجایی که منتشر شد دیدم فعلا وان پیس رو 😂

تا قسمت ۱۰۶۰

بت افتخار میکنم-
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۰۲ , ۱۰:۱۱ ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

وان پیس 

الان قسمت 843 هستم 

خسته نباشی خدایی-
شنبه ۱۲ فروردين ۰۲ , ۱۶:۱۶ ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

هیچی خبر خیر دارم انیمه میبینم 

تو چیکار میکنی؟

عه چه انیمه ای؟
هیچی میگذرونم
شنبه ۱۲ فروردين ۰۲ , ۱۲:۳۲ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀

وای اصن حوصله شونو ندارم.

منم-
شنبه ۱۲ فروردين ۰۲ , ۱۱:۳۹ ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

اره خوبم تو چی؟

خوب بمونی منم خوبم
چه خبر؟

اهوم 

میخای نویسندم کنی اگه تونستم قالب بزنم؟

چرا که نه:)
خصوصی نام کاربریتو بده اونی
جمعه ۱۱ فروردين ۰۲ , ۱۴:۴۷ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀

هیچیییی استرس واسه مدرسه

عید چقد زود تموم شددد

واقعااا
بازم اون معلمای لعنتی
جمعه ۱۱ فروردين ۰۲ , ۱۰:۱۱ ...𝙍𝙊𝙎𝘼𝙇𝙄𝙉 ...

سولیییییی

میصت

وایییییییی رزالیننننن
من بیشتررر
خوبی؟؟
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۰۲ , ۲۳:۵۵ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀

برگامممم

خوب بمون

چخبرا؟

برای خودمم عجیبه
هیچی سلامتی
تو چه خبر؟

می تو

 ^^
+اونی خوبییی؟
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۰۲ , ۱۲:۲۶ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🥀

چند وقته این قالبو داری؟ خیلی خوشگله

اوهوممم 

خودت چطوری؟

همچنینننن💙

فکر کنم یه ساله؟!
مرسییی منم خوبم
^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan