یک سال+سولی 12 ساله!



ترجیحا تا اخر بخونیدش:"

و بالاخره 26ام شهریور!

پارسال تو چنین روزی من وارد بیان شدم!

یادمه به لینا برای ادمین شدن تو وب سومی پیام دادم و وقتی قبول کرد تو بیان اکانت زدم و همون روز ادمین شدم..

پس میشه گفت یه ساله که تو وب سومی ادمینم:")

اوایل که وارد بیان شدم جو زیاد خوبی نداشت..خیلیا رفتن مثل هوپ هوپ نونا پارمین و...

اولین کسایی که تو بیان باهاشون اشنا شدم نونا و پارمین بودن

ولی الان با ادمای خیلیی زیادی اشنا شدم و میتونم بگم واقعا خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم..

از تک تکتون : نونا پارمین آنی شوکو باران اون یکی باران لینا نگین فرفره هوپ هوپ ستی یورا رزالین آوا آیرین کامیلا الیا جانان آیلین جنی سوجین درسا کاترین بیتنا و...ممنونم و خیلیا هستن که میخوام باهاشون صمیمی تر بشم:"

و..میدونید حس میکنم دیگه واقعا باید از ششم و سولی 12 ساله خداحافظی کنم..

سولی 12 ساله رو با تمام وجودم دوست دارم 

با اینکه توی 12 سالگی چیزهای زیادی رو بجربه کردم..!

میدونید بعضی از افراد میگن که "گذشته رو فراموش کن و تو حال زندگی کن."

ولی..ما نمیتونیم خودمون رو گول بزنیم درسته؟!

من تو 12 سالگی اتفاق های بدی رو تجربه کردم..ولی اگه بخوام فراموشش کنم به این معنیه که با کل خاطرات خوب و بد 12 سالگیم خداحافظی کنم!

ولی..میدونید ما باید بپذیریم که بالاخره یه زمانی اتفاق میافتاد..گریه های شبانه..سختی ها..درس های بیشتر و هر هفته امتحان!ولی بالاخره یروزی من باید اینارو تجربه میکردم چه دیر یا زود!

پس چرا بجای افسرده شدن و ناراحت بودن ازشون درس نگیریم؟میتونیم از تمام تجربه های بدمون درس بگیریم..شاید همین که اون اتفاق رو زودتر تجربه کردیم خودش کلی کمک کنده باشه؟

پس بیاید از تجربه های بد درس بگیرید بجای فراموش کردنشون!

من با 12 سالگیم و کل خاطرات خوب و بدش خداحافظی کردم..فراموشش نکردم..پذیرفتمش!

و در اخر ممنون بابت گوش دادن به تمام حرف هام و وقتایی که حالم خوب نبود و باهاتون حرف میزدم..با کمک شما تونستم 12 سالگی رو به پایان برسونم..و امیدوارم برای گوش دادن به حرف های سولی 13 ساله هم آماده باشید!

مرسی که خوندید.

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

اها 

احتمالا رها جوابتو داده  

 

اره..

 نویسنده ندارم عزیزم 

 چی گفت ؟

فک کنم با وب سه ستاره اشتباش گرفتم..
الان تو همین وبه کامنترو میدم..

 من بیشتر لاوم 

 همینه که باهاش کامنت میدم 

اوکیه..یدفعه خصوصی بهت کامنت دادم ولی انگار یکی دیگه جواب داد..

عزیزمم

هنوز مونده برای تجربه های خوب و بدت

اونیییییی
خوبیی؟؟
دلم برات تنگ شده بوددد:"))))
+وب شخصیتو میدی؟:"
يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۱۴:۲۳ آوا روح دختری که توسط اوماش به قتل رسیدD: ‌‌

سولییییییوسنسگمس

مورررررر

خوبممم تو خوبیییی؟

ثس5یقبفلغاعتهنخحمحجکج
خوب بمونیییی مرسییی خوبممم
يكشنبه ۲۷ شهریور ۰۱ , ۰۱:۳۸ میمون باغ‌وحش وکیل آباد ...

مبارککک]]]]

بیا بغلم ببینم😭

مرسیییی ایریننن
اومدمTT
شنبه ۲۶ شهریور ۰۱ , ۲۲:۰۸ آوا روح دختری که توسط اوماش به قتل رسیدD: ‌‌

عرایتتستقاثنوساصتشیاعاتین

اسمم اونجا بودددد

*صداهای خرذوق بودن*

اینسکجسممشس عررررر

اوااااا
میصت
خوبییی؟؟؟

جانمTT

مرسیییTT

وایTT

باراننننTT
شنبه ۲۶ شهریور ۰۱ , ۱۲:۴۰ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎
جیغغغغغغغغغغغغغ (وقتی نمیدونی چجوری ذوقتو نشون بدی)
لبیلاتنعتغفقیات
مرسییی

ععععهههه مبارکههه

مرسییییی

دلم خیلیییییییییییییی برات تنگ شده بوووووووووووووووود 

منمممم اونیییی:")
خوبی؟

کرد دیگه تموم شد 

نه نکرد

خدا کرد

نههه نکنه

فدات بشم~

خدا نکنهه

سولیییییی

جانممم اونییی

کاری نکردم که 

به هر حال ممنونم:)

چرا:^ ؟

چون تو این مدت خیلی کمکم کردی:"

سولیم:")

:"(
فکر کنم باید یه تشکر ویژه ازت بکنم:"

اینو دیگه ایگنور نکنید~

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan