ایگنورش نکنید لطفا.

سلام..امیدوارم همه تون خوب باشید و از تعطیلاتتون نهایت لذت رو برده باشید و ببرید.
میشه لطفا تا آخر بخونیدش
حقیقتش یه مدت بود که اینجارو خیلی ایگنور کرده بودم و خیلییی وقته که تو وب سومی فعالیتی نکردم.
وب سومی رو به زودی دوباره اوکی میکنم و درمورد اینجا سعی میکنم اینطور پیش نره..حقیقتا بعضی وقتا به پاک کردنش فکر میکنم..هر  سری که پست میزارم ایگنور میشه وقتی پستای یه سال پیشو با الان مقایسه میکنم واقعا هیچکدوم ایگنور نمیشدن..
و خب نمیدونم ولی اگه از قبل بشناسین منو الان بیشتر از یک ساله که من هنوز تو این 40 گیر کردمXD
نه اینکه بگم ببریدش بالاتر ولی خب یه جورایی تکراریه..واقعا نمیخواستم بگمشون ولی خب واقعا هیچ تغییری نکرده-
چندوقت پیش یه پست گذاشته بودم که یه چالش بگید انجامش بدم و کلا یه کامنت داشت..اونقدر ضایع بود که پاکش کردم کلاXD
و درنهاست خواستم بگم ممنون ازینکه تا اخر خوندینش 
+واقعا نمیخواستم همچین چیزایی رو بگم ولی واقعا خسته شدم بود..ببخشید واقعا..

 

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

واییی دقیقا نمیدونم چرا اینطوری شد حتی یه کلاس آموزشی ام نرفتم 😑😑😑

دقیقاا

این بده واقعا نمیدونم چرا این تابستون من انقدر مزخرفه 😂🙂😑😑😑😑

من اینطوری بودم که امسالو میترکونم والا تا الان که کاری نکردم

الهی عزیزم 

سلامتی والا هیچ خبری نیست قرار بود این تابستون و بترکونم ولی هنوزم تو خونه ام و هیچ کاری نکردم 😂☹️😑😑

به امید تابستون سال بعد 😂😂

منم همینم یه بیرونم نرفتم وای
واییXD

خوبم تو خوبی؟ 

دلم برات تنگ شده بود 🥰

خوب بمونی خداروشکر منم خوبم مرسی
منم خیلیییی
چه خبر؟

اشکال نداره عزیزم درکت میکنم ناراحت نباش 🙂

وای اونی
خوبی؟
جمعه ۱۰ شهریور ۰۲ , ۲۳:۰۷ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💕👻

میفهمم چی میگی منم ی مدته وبم اینطوری شده فالورام تقریبا ثابت مونده و کم ترم شده فک کنم :/

دقیقا..

من خوبم تو خوبی؟

-منم دلم براتون تنگ شده بود)))

خوب بمونی مرسی
->>>

اینجا دیگه اصلا شلوغ نیست.

نباید انتظار کامنتای زیادی داشته باشی)))

کاملا درکت میکنم بچه

هوم
")))
وای بچه>>
+دلتنگت..خوبی؟
پنجشنبه ۹ شهریور ۰۲ , ۱۲:۰۳ پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...

بیان دیگر مثل قبل نیست

دیگه هیچکس ذوق و شوقی برای اینجا ندارع 

دقیقا..
قبلا انگار خیلی صمیمی تر بود..

درکت میکنم   

و جالبه یدونی فقط برای اینجا نیست ما الان با فامیل میخایم بریم مسافرت میترسم ایگنور شم

تو فامیل که من همیشه ایگنور میشدم.
امیدوارم برای تو اتفاق نیفته ولی")
چهارشنبه ۸ شهریور ۰۲ , ۲۱:۳۳ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌

آره...موافقم...

هوم..
چهارشنبه ۸ شهریور ۰۲ , ۲۱:۳۰ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌

دقیقا دقیقااا

تو این مدت کلی آدم رفتن و اومدن اصلا بیان شده جای دیگه ای..

قربونت برم آخه کی دلش میاد تورو ایگنور کنه خوشگلم؛)

اره..ولی بعضی قدیمیام عوض شدن..
خدانکنه وای:")
چهارشنبه ۸ شهریور ۰۲ , ۲۱:۲۶ 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌

آره کاملا متوجهم چی میگی

انگار دیگه هیچکس برای بقیه نمیاد بیان... خب حس خیلی عجیبی داره...

حق داری خسته باشی واقعا

بیان دیگه اصلا مثل قبل نیست سولی:)))))))))

اره..انگار دیگه اینجا و ادماشو نمیشناسم حتی اونایی که خیلی باهاشون خوب بودم
+ولی تو هنوزم مثل قبلی هیچوقت ایگنور نمیکنی
چهارشنبه ۸ شهریور ۰۲ , ۲۱:۲۵ 𝗟𝗶𝗻𝗮 (فرفره قدیمی)

فقط میتونم بگم درک میکنم

پستای من وقتی ایگنور نمیشن که خودم کامنت میدم ایگنور نکنین

و من واقعا بابتش ممنونم:")
....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan