بی سر و ته~23 فروردین

تصمیم گرفتم هرسری به جای اینکه صدتا ازین پستا داشته باشم اینو آپدیت کنم"-"

23 فروردین~

1.من واقعا دلم برای انی تنگ شده..

2.میشه حرف بزنیم؟:"

3.بدون انی حس تنهایی دارم...انی تنها کسی بود که همیشه به فکرم بود..


19 فروردین~

1.معلممون حالش خوب نیست فردا نمیریم مدرسه

2.من خیلی حس بدی دارم انقدر وب سومی رو ایگنور کردمTT

3.میشه لطفا ایگنورم نکنید؟

4.تیزهوشان ثبت نام کردم

5.مامانم زیادی داره تن لاور میشه و این منو میترسونه..


7 فروردین~

1.ما دیروز ساعت 11 و نیم صبح راه افتادیم..ساعت 12و ربع نصب شب رسیدیم شمال~6 ساعت راهو تو 12 ساعت اومدیم-

2.اوکی ولی این مسافرت کوفتمون شدددددد

3.هر چی گشتم نتونستم سایتی پیدا کنم که بتونم soundtrack های your name رو دانلود کنم سایتی میشناسید؟")

4.چرا سومی انقد هاته؟

5.ولی سومی با چتری یچیز دیگست:>+به امید اینکه یه ام وی از سومی با چتری ببینیم؛بلک لیبل؟:"


20 بهمن~

1.دو روز دیگه تولد ریحانس و من رفتم شهر کتاب و اینجوری بودم که"بالاخره یه کوفتی اینجا میبینم و براش میگیرم"تا چشمم به کتاب های زبان اصلی اتک آن تایتان خورد_

و اینجوری بودم که یا همین یا هیچی...و دو جلدش رو خریدمTT

2.توجه کردید تولدش 22 بهمنه؟:"/

3.سولو جیسو:")گاااد چرا منتشر نمیشهTT

4.کامبک بلک پینک...:)

5.من حالم بهتره ولی بازم حس میکنم دارم میمیرم...امیکرون کوفتی

6.جوری که بالاخره گشادی رو گذاشتم کنار و تو وب سومی فعالیت کردم~

7.تموم شد

8.اره تموم شد

9.برای رند شدنه

10.برا همون بالایی


15 بهمن~

1.من از دوشنبه نت نداشتمTT

2.این انصاف نیست که من نتونستم ام وب مارکو ببینمTTTT

3.اصلا حالم خوب نیست...سرما خوردم صدام گرفته سرمم داره از درد منفجر میشه")

4.بی نتی خیلی بدهTTTT

5.رند بشهTT


1.چرا من هیچوقت یه اکیپ خوب نداشتم؟هیقق..کاش اونایی که تو مجازی میشناختمشون رو میتونستم حضوری ببینم...:"

2.چرا لایو بلک پینک و ندیدممممم؟TTTTTT

3.جنی خیلی خدا بود تو ام وی شینیگامی ایز-

5.جوری که همه آیدلای وای جی کرونا گرفتنXD

6.ریحانه رفته بود المپیاد....بعدش اومد گفت خیلی خوب بود ولی قیافش بچم خیلی چیز بود..اره چیز بودXD

7.دلم براش میسوزه..ولی نمیدونم چرا امسال انقد خرخون شده خدایی؟XD

8.احتمال زیاد 11 ام بریم شمال"-"

9.فقط دارم به این فک میکنم دختر خاله 25 ساله کیپاپرم برم اونجا ببینمش می خواد چی رو کنهXDهر سری یه چیزی میاورد نشونم میداد...البوم پاور اکسو...لاوشات اکسو..تمپو اکسو..لاویورسلف بی تی اس..سری قبلی یه سری فوتوکارت های اس ام داشت که از خود اس ام سفارش داده بود اصل بودنTT

10.جهت رند شدن.


​​​​​​1.فردا باید حضوری برم مدرسه...

2.اسنودراپ تا قسمت 5 دیده بودم ولی رفتم قسمت 11 رو هم تموم کردمTT

3.من دلم کامبک بلک پینک می خواد.

4.و همینطور اینکه جنی دوباره سولو بده:">

5.برین تو دو تا لینکای ناشناس یچی بدیدTT

6.قالب خیلی...

7.برید بهم افتخار کنیدTTتو شناخت انسیتی خیلییییییی پیشرفت کردمTTTT

8.یکی لوکاسو برگردونهTT

9.تا سولوی لوکاس و هندری رو نشنویم اروم نمیگگیریمTT

10.طبق معمول..برای رند شدن..

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

عرررررر (اشکال نداله دونسنگ ناناس خودمی )

*-*
یچیزی..وب شخصیت همینه اونی؟:")

 

اوووووخوووودااااااااا اونی میشم (همیشه حکم دونسنگ داشتم)

ارهههه(من تاحالا اونی یه نفرم تو بیان نشدم:|)


هعی

سولیا....خوبی؟:)

جانم اوایی
بد نیستم:)
تو خوبی؟

نه نشدیم 

من بانی ام 

من سولی ام 12 سالمه:)
خوشبختم..فکر کنم اونیم میشی؟

میخوای باهم حرف بزنیم ؟ 

اره؟:")
+ما باهم اشنا شدیم؟
شنبه ۲۰ فروردين ۰۱ , ۰۸:۱۷ بهش نزدیک نشدید.

هرهر:/

1.حالا ما فردا پرسش زیست داریم، امتحان ریاضی داریم، پرسش اجتماعی داریم و معلم زیستمونم گفته بود چهارتا فصل کتاب کار رو حل کنیم..

و امید داشتیم به خاطر الودگی تعطیل کنن ولی نکردن

1.معلم مام از بعد عید هر چی تو برنامه داریم 5 درس 5 درس میپرسه:
هعیییی این چه زندگییه
جمعه ۱۹ فروردين ۰۱ , ۲۲:۰۵ بهش نزدیک نشدید.

نو ایگنورینگ*

جر
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۱۴:۴۴ پشم های دست تهیونگ که جونگ کوک روشون کراش داشت😔🚶‍♀ ‌‌‌‌‌‌

1.منم میخواممممممم میخواممممم یمخوامممممم اصن تو باید ب پاس زحماتم بگیری واسممممم مانگااا ااوبووینیمسنس مانگا میخوامممم

2.وای بیرون دارن شعار میدن شما تولدت مبارک میخونینxD

3.نمیدونممممم ولییی میخوامممم

4.میخوامممممممممممم میخوامممم کلا میخوامممم

5.منم گرفتمممم جرررر

6.ولی من چیزایی که سومی میخورد و میخواستم:"

7 و 8 و 9 و 10.هعییی برای رند شدننن

1.خواست تنوانستن است.
2.جررررر
3.:"
4.خواستن توانستن است.
5.همه گرفتن همهههه
6.چقد منییییی..مخصوصا اولییییییییییی اون شکلاتهههه
هعی

وای دقیقا مام از کنار هم رد میشیم باید یه چیزی به هم بگیم همیشه 

بعضی وقتا بدجور دعوا میکنیم بعضی وقتا باهم به ملت میخندیم

دقیقااااااااا
چقد مایید😂💔

اره بخداTT

منو بهارم کل روز نمیتونیم باهم کنار بیایممم

TT
باران و بهار؟عررررچبخخچبهبج
اصلا نمیشه
اخه میبینی بی دلیل بهم فحش میدیم
مثلا من میگم بچ اون میگه فاک یو 
ولی بعضی وقتا دعوا میکنیم اینجوری تو صورت هم فحش میدیم بعد یهو میخندیم:/ 
و اینگونه شد که هرگز کسی معذرت خواهی نکرد😂
بعد مامانم خیلی حرصش میگیره😂💔
که البته مواقعی اتفاق میفته که مثلا مامانم بگه از دست شما چمیدونم فلان کارو نمیکنم و اینا بعد ما باهم اینجوریم که"این چه مرگشه؟"ریحانه:این دوباره رگ اسکلیش زد بالا؟"

افرین جوجه اردک زرد خوشگل بابا*-*

متاجزازجعحزچعحیچ عرررر

کردددد حرف نزن

بیا بازم بغلم=-=

کردددددد
بازم اومدم=-=

محص کوشولو=-=

کردددد

هستی:| حرف اضافه نزن بچه من باباتم:|

=-=
نکردددد
باش:/

عه :|

من همش خ.خ

اره:/
افریننننن

پوکر میدی به بابات=-=؟

خداکنهههه

تو فقط گوگولیه منی حق نداری گوگولی کس دیگه ای باشی=-=

اره=-=
نکنههه
من اصن گوگولی نیستم=-=

نمره هات چی شدن؟

هنوز کارنامه ندادن:||||

محص تو کشور محص لند ما معنی خوبی میده"-"

افرینننننن

فدات بشم منننن*-*

گوگولیییییTT

باش
:/
خدانکنهههه
نههه من گوگولی نیستمTT

خوب شو :|

راستی میدونستی روز دوست بوده؟

روزت مبارکک *-*

باش:/
عههههههههههه
روز توهم مبارکککککککککککککک

داشتن همچین خواهری نعمتهTT

کلا خانواده مارو می خوای نه؟TT
مامان تن لاور 
خواهر کیپاپر
ولی هرکاریش کنی خواهره یه روز نیست ما با هم بسازیم

بد نیستم..یعنی عالییی *-*

تو چی؟ *-*

خداروشکررررر
بد نیستم*-*

تو خیلی محصیااااا=-=

تببحبتدتبکدت بیا بغلم محص=-=

یا=-=
اومدم=-=

بیا بغل بابای پیرتTT

حبحبحبفب دوست دارم جوجه اردکTT

مگه نگفتی 4 سالته؟TT
منم دوست دارم بابای 4 سالهTT

۲۰ بهمننننن

وایییی تولد منم ۲۲ بهمنههههه.... واهای._.

۳. من واقعا هر روز میرم پیجای اخبار بلک پینکو چک میکنم به امید اینکه یه روز بنویسن سولوی جیسووو TT 

۴. از وایجی متنفرم.... چرا انیدر دیر کامبک میدههه؟ لالیسا و مانی یه یچز دیگه ن... ما قاب چهار نفره بلک پینکو میخوایمممم... 

۵. امدیوارم خوب بشیی

۶. به به *-*

۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ ؛ بسیار زیبا :')

عهههه پیشاپیش تولدت مبااااارککککک
منمTT
4.ببین نمیشه گفت متنفر..وای جی سبکش همینه...کمیت و کیفیت!
یعنی درسته آیدلاش خیلی دیر به دیر کامبک میدن ولی کیفیت کاراش خیلی بالاعه همینطور خیلیم خرج میکنه..
5.مرسی عزیزممم
6.*-*
جر")
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۰۸:۲۳ ... 𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧 ... کی گفت خدا جذابه؟ خدا کیوته (اسید در ج ح:/💔)

های، خوبی؟ 

سلاممم
مرسی بد نیستم 
تو خوبی؟^^
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۰۰ , ۰۸:۲۳ صتی ، اولین ژوژوی تالیخ که با پیشی دوش شد*-*

حقرکقرتقرک

رو هدر کیههههه

جوری که همه میپرسن
لووین:"

آه سلاممممم *-*

سلامممممممممم
خوبی اوماااا؟

منی که تولد خواهرم هیچی بهش ندادم چون از هم بدمون میاد:

ماهم از هم بدمون میاد ولی اینو میدم که یچی بهترشو بگیرمD:
نه ولی خدایی ریحانه برای تولدم هرسال خیلی خرج میکنه اینم نگیرم دیگه خیلی بد میشه:/
مثلا پارسال یه عالمه وسیله کیپاپ و اینا داد..

تعالتلتلتلحلت سولییییTT

جانمممممTT

وی همچنان خوشحال است

+

جرررررررررررررررر 

•-•

سلام 

سلام*-*

واااااااااای خیلی خر ذوقمممممم عرررررررررررررررررر 

گفتم که، خرشانس به روایت کامنت:

بهش گفتم خیلی دوست دارم تو خیلی کیوتی تو خیلی خوشگلی اونم کامنتمو خوند گفت خیلی ازت ممنونم

من جیغ میزدممممم

خرشانس به روایت کامنت:
جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ , ۱۸:۴۸ 𝖏𝖔𝖔𝖏𝖔𝖔 ‌‌‌‌‌

راستی کلیک ادرس وب رو هم گذاشتم اولش:>

عرررر مرسییییییییییی

خر ذوقم نایون مومولند داخل لایوش جوابمو دادددد

عالیممممممممممممممم 

عرررررر تبریک میگمممم
حالا چی گفتی؟:"
جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ , ۱۸:۳۹ 𝖏𝖔𝖔𝖏𝖔𝖔 ‌‌‌‌‌

1.درک موکونمTT

2.چیچی؟

3.هعی بمیرمممممم

4.مودونممممم

5.کی مثه من میاد همرو جواب میده اخهههه

TT
موزیک ویدیو مارکTT
خدا نکنههه
TT
کی میشه تو اصلاTT

چرا تا من خوشحال شدم کسی حرف نمیزنه فقط ایموجی میدید :)

:"(
چه خبر؟خوبی؟^^

سرعتم تو حلقم

+++

منم ام وی مارک و ندیدم 

TT
جمعه ۸ بهمن ۰۰ , ۲۱:۳۵ 매력적인 뱀파이어

طولانی به نظرمیادآخه=-=💔

نیست=-=
جمعه ۸ بهمن ۰۰ , ۲۱:۲۶ 매력적인 뱀파이어

اخه10تاگزینه روخوندن یکم زیادی حال میخوادگشادیسم خیلی بدهههههه ایح

خواهرم این 10 تا رو هم اندازه 2تام نمیشه:|~

9-وای وای واااااااااااااای دیقاااااااا

یکی از قفلیای من تیزر اون ام وی لنتی بود

برای من هنوزم قفلیه~

بیان نمیاد 

مطمئنی؟؟؟
هعیییی وات د...

منم خوبم

راستی پارمین گفت گفتینو نداره شمارشو بهت بدم 

خداروشکر خوب بمونی
من فکر نکنم بتونم باهاش حرف بزنم جای دیگه ای..تو خود بیان وب جدیدش بهش پیام دادن هنوز جواب نداده..

خوبی؟؟

مرسی خوبم تو خوبی؟^^

سلاااااااااااام 

سلاممممم*-*

ناه =-=

بزنم؟

اره لطفا:")

کلیک

میگم من سولوی جنی واسش ساب زدم 

هنوز نیازش داری؟

عررر 
مرسیییی عزیزممممم
اره اره می خواستمش..
یچیزی اولش ادرس سایتو زدی؟

۱-منم میخوامممم...منو تو یه روز همو میبینیم نهTT؟

۸-خوش بگذره

امیدوارمTT
مرسیییTT

i noticed somethink

این چرا گزینه ۴ نداششششتتتت

جررررر
پنجشنبه ۷ بهمن ۰۰ , ۲۰:۰۶ 𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐌𝐨𝐨𝐧 (𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧)‌‌

خوب بمون

تنک بدنیستم

چخبر؟


خوب باشی
هیچ..
پنجشنبه ۷ بهمن ۰۰ , ۲۰:۰۳ 𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐌𝐨𝐨𝐧 (𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧)‌‌

چطوری؟

خوبم بد نیستم مرسی
تو خوبی؟

1-منم دلم مییخواد هییقق

2-منم ندیدممممیلسحساسمست

3-آخ گفتیییی فقد من موندم گرایمز اون مو سبزه بود یا اون مو سفیده

5-وای گفتی xD نصف وایجی کرونا گرفته

6-جرچیز؟ پنیر؟

7-المپیاد چرا بدم میاد منننن

8-خوشبحالتون من پوسیدم خونمون

9-منم دخترخاله ۲۵ ساله کیپاپر میخوامممممنیاستستاسنس

10-فرست نشدم هیققق

هعیی
هیقققق
TT
نه باباXD بچم قیافش معلوم نبود...هم خوشحال بود هم ناراحتxD
ریحانه دوس داره...دو سه دفعه دیگم شرکت کرده بود
هعیی..من خانواده مادرم شمالین..بخاطر اون هر سال میریم...
9بهچچه8یعی8چی8عچعسخچعحچی
نهTT

عاخریش زیبا بود.

حق با شماست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan