HI

​​​​​​​​​​​​​​

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

خشبختم*-*
منم مینی ۱۵ سالمه")

همچنین^^
یه اونی دیگه*-*

هایاححح*-*
دو یو وانت بی مای فرند؟:"

سلاممم
حتما چرا که نه:)
من سولی ام 12 سالمه
جمعه ۲۴ دی ۰۰ , ۱۲:۱۴ estella 💕🔗(negar)

وای همسنیم منم ۱۲ سالمه :>>>

خبلی خیلی خوشبختم ^^

:"))
منم^^

سلام *-* من نگارم، خوشحال میشم اشننا بشیم🌝🤌🏽

*-*
سلام من سولی ام 12 سالمه:")
خوشبختم^^

سلام کیوتی *-*

سلامم*-*

یونیت جدید بیاد هممون بدبختیم چه بشناسیم چه نشناسیمTT

وایTTTTTTT

اشکال ندارهههه

همینجوری ادامه بدی راحت میتونی بشناسیشوننن 

من تو معرفی کردن و شناختن وی وی خیلی خوب بودمTT

TT
منم وی وی رو اصن اول شناختم:"

عههههه

وای کیارو میشناسی الانننTTTTT

یونیت جدیدم بیاد رسما بدبختمTT
ببین زیاد می شناسم ولی فقط اینان که یجورایی کامل میشناسم و قیافه هاشون رو میتونم تشخیص بدمTT
لوکاس
وین وین
تیونگ
جهیون
مارک
شوتارو 
هندری 
کون 
یوتا 
جنو 
اینام باز خیلی حرفه ای نمیشناسم:"

شکررررر

منم خوشبختممممم

وای لووینTT

چندوقته سیزنییییی

*بخدا هممون همینیم تازه کون هم بایسمه در کنار تن و یکمم یوتا طبیعیههه

TT

ممنوننننTTTT

*-*
TT
بنده یه بیبی سیزنم که هنوز تو شناخت اعضا مونده:/
جررررر 
:")
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۲۱:۳۵ رزالین 🤍💜 ماین اوما لیلی خودمممم 🍫🍒 🤍💜

اممممم 

دقیقا چی هم میشیم ؟ 😂 

نمیدونممممممم 

نسبتی نداریم😂
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۸:۱۰ رزالین 🤍💜 ماین اوما لیلی خودمممم 🍫🍒 🤍💜

هایییییییییییی 

رزالینم 

13 

اونی نونا هستم  

این وبی که تو کامنت هست وب اصلیمه و مال خودمه 

شوما ؟ ( گفتم دوست شیم) 

 

 

هایییی
منم سولی 12 
منم دختر نونام*-*
واو 
حتما^^

چطورییی

 

بنده بارانممم

13 سالمههه

فندوم اصلیمم سیزنی و دایمندههه

و بایس اصلیمم تو کیپاپ تنه:"

تو چییی

 

+این وبی که الان باهاش اومدم وب خودمهTT

خوبم مرسییی
منم سولی ام 12:")
خوشبختمممم
منم سیزنم
بایسمم تو ان سی تی لوکاسه:"
ولی وین وینم هس
*رو همه کراش دارم بزور این دو تا رو به عنوان بایس انتخاب کردم:/
عرر تن:")
وبت خیلی وایب خوبی میده:"

سلاممممم

سلام*-*

دونسنگ مگولم~

درواقع تا 18 سالگی چون شخصیتت مدام درحال تغییره و شناختت نسبت به خودت عوض میشه ثابت نیست

مثلا من قبلا enfp بودم ولی الان entp ام

تست بده حالا هر ماه دوباره تکرارش کن._.xD

عرررTT
اوک*-*

یسس~

آیلینم، 16، تایپمم entp:>

یه اونی دیگه:"
سولی ام 12:")
برا تایپ تا 15 سالگی دقیق نیس میگن من ندادم:"

سلاممممممم^^

لووین..:")))

سلامم*-*
:")
آشنا شیم؟:")
سه شنبه ۲۳ آذر ۰۰ , ۱۷:۳۶ 𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧 ....

کاترین و 12 :>

خوشبختم:>

آرع :|

ما اعتراض دارم دم دراز داریم =-=

جر

عه :||

دخملم من رضای ندارم :|

عه:"

=-=

اوکیی =-=

تو مدرسه میری ؟:"

اره*-*

شکر...

واتس آپ؟؟

سلامتی بمولا:")
پنجشنبه ۱۸ آذر ۰۰ , ۲۰:۰۸ 𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧 جوجه سوخاری با عصاره بیدمشک🍗(ج ح کشتمت :|)

های 

آشنا شیم؟

سلام لاو:)
من سولی 12 
تو چی؟

خوب بمونی..

عالیم^^

جخبرا؟؟

مرسی هانی:)
واو^^
سلامتی

صاری فعلا اجازه نداریم پیوند کنیم😔

چطوری قشنگ اوما؟؟

عه عب نداره اوماااا
خوبم تو خوبی؟؟

عامممم اینو میگم

اره اینو دیدم*-*
فالو کردم^^
وب سومی لند رو باهاش پیوند کنیم؟

سلام به تو سلام به توو

دخترممممممممممممممممم

گوگولی اوماشههههه

ناناسم من وب جدید دارم دیدی ؟:"

سلاممممم
عرررریحهحهیچچیعخفثح7
وب جدید؟!
امم همین وبه که مال کیپاپه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan