حرف بزنیم؟

میشه لطفا حرف بزنیم؟

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۳۵ 𝘑𝘐𝘕𝘕𝘐 𝘒𝘐𝘔

عوم خبم مسی*-*
هوم منم بد نیسم.

چ خبر

خوب باشی
هیچی سلامتی
شنبه ۳ ارديبهشت ۰۱ , ۲۰:۴۲ 𝘑𝘐𝘕𝘕𝘐 𝘒𝘐𝘔

های دونسنگم گودی؟")

 

سلام اونی:>
مرسی بد نیستم تو خوبی؟^^
جمعه ۲ ارديبهشت ۰۱ , ۱۱:۵۶ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

آره خوبم مرسی

اوکییییی

خداروشکر
تولد تو کیه؟*-*
جمعه ۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۸:۴۶ بهش نزدیک نشدید.

هیچی من این چند روز یکم چیزم...چیز چی بهش میگن:|؟معزم تاب داره:|اره:|

از محصی خودم کامنت خودمو جواب میدم:/
جمعه ۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۰:۲۳ بهش نزدیک نشدید.

تو محص میخوری تا وقتی من هستم احساس تنهایی کنی محص وگرنه محص میکنم تو دماغت:|

چی شد؟:|
جمعه ۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۰:۲۲ بهش نزدیک نشدید.

تو خوبی و کوفت-.-

خوب شیاااا:" من..از وقت خوابم گذشته ولی اوکیمD:

:|
واضحه=-=

خوبمم تو چییی

خداروشکر خوب بمونی*-*

 

وووییییی تو خیلی کیوتی وای خدا اصن لاومی ای خدا کیوتتتتتتتتتتتت خهیهبخغبخغیمغمغیمغب

مرسی اونیییTTTT

افرین کیوتکم 

مرسی ...... شاید اولین کسی هستی که توی این چند روز اینو بهم گفته 

:>
واقعا؟..پس باز میگم..خوب بمون*-*

تو ک اینقدر نازی عالی باش 

تو ک دونسنگ یکی یدونه منی خوب باش 

تو ک کوچولو ناز منی خوب خوب باش 

باشه..TT
مرسی خوبم توام خوب بمون^^

کیوتتت حالمو خوب کلدی با این اونی گفتنت 

تو خوبی ؟

TTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
اره خوبم بد نیستم^^

•-• من 15 ام.. بزرگترم درسته؟ 

جواب ندادیااا

چیزی شده؟! 

اره..من 12:")
فقط یکم احساس تنهایی میکنم..خوبم^^

شلام 

سلام اونیییییی
خوبی؟:"

:>

خوبم عزیزکم تو چطوری؟! 

من میشم اونیت؟ .___.

خداروشکر
تو بیان همه از من بزرگترن..اره فکر کنم*-*

های .. 

سلام جیوو اونی:"
خوبی؟

سلامممم

سلام بارانیییی خوبی؟
پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۰۱ , ۱۶:۴۶ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

هاییی سولییی

خوبییییی؟

یه سؤال

تولدت کیه؟

سلامممم*-*
مرسی تو خوبی؟
20 اردیبهشت

خوبی؟

تو خوبی ؟:"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan