10 لبخند 1400

تصمیم گرفتم این چالش رو شرکت کنم:")

1.وقتی به فندوم سومونگچی اضافه شدم.

2.وقتی برای اولین بار تو بیان یه سیزن دیدم(شوکو~)

3.وقتی ریحانه برای اولین بار باهام انقدر احساس راحتی کرد(خواهرم)

4.وقتی بلینک شدم و ام وی لالیسا رو به صورت لایو دیدم~

5.وقتی تو وب سومی لند ادمین شدم و الان به 100 تا فالوور رسید:")

6.وقتی به STAY بلک پینک گوش میدم.

7.وقتی باران با وی وی اشنام کردTT

8.وقتی تو بیان باهاتون اشنا شدم.

9.وقتی برای بار دوم بعد از 4 سال انیمه ابشار سرنوشت رو دوباره دیدم.

10.وقتی تصمیم گرفتم سیزن بشم..

قطعا یه عالمه دیگه هست..امیدوارم 1401 سال خوبی برای همتون باشه~

11-به علاوه ی وقتی که آپا آنی خوشگلمو پیدا کردم"-"

مورد 11 از جمله کرم های بانو آنیه توجه نکنید...

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

+هعیییی زندگی:"

هعیییییی

اره ایشالا"-"

 

+ چرا هیچ وقت تو خونه ی ما هیچی واسه خوردن نیسسسس

+چرا خونتون انقدر شبیه خونه ماستTT

من یکی دارم"-"

(جوری که یک تک فرزند به پسرخالش میگه داش و به دختر خالش خواهر"-")

خب من حسرت به دلم میمونه ببینمت در صورتی که اون هرروز داره میبینتتTT

ایگووو
عب نداره ایشالا ماهم یروز همو میبینیمTT

خواهر که خوبهTT

از این مورد بگذریم"-"

نه:/
خیر همچین گزینه ای نیست..بگوووTT

مگه خواهر دیگه ای هم داریییTTTT

نههه خداروشکرررر هنین یدونم بزور تحمل میکنم-
+چرا بهش حسودیت میشه؟

کوبیدن سر بر تبلت*

اصن تو خیلی محصی خیلی حاظرجوابیییی =-=

 

 

*ولی من به خواهرتم حسودیم میشهXD

اره=-=

*به ریحانه؟:/

تو سیزنا میگم=-=

 

سردمه ولی توان پا شدن از رو تختمو ندارم....

باش تو اول بودی=-=

هعییی..

نبنبجب هرچی:|اصن من اول همه باهات اشنا شدم محصصص=-=

 

خیلی عجیبه...خونمون سرده بیرون گرمه"-"

اول همه پارمین و نونا بودن=-=

:/

گفته بودم اذیتم نکنیا=-=گهرم اصن=-=

 

تبارنباند چشام نمیبینه خب خوب=-=

خب میشناختمTT

باشه باشه ارامTT

میدونم ولی اگه من برات پا قدم نمیزاشتم:|¿(این چی بود ضرب المثله:|¿اها پا پیش نمیزاشتم)اره خلاصه اگه من برات پا پیش نمیازشتم خود خجالتیت روت نمیشد بری که=-=

 

این کلمه بالاییو نخند بهش=-=

 

 

*چرا من دوباره انقد حسود شدم یتبتبندتبنت 

ولی من از قبل اینکه بیام بیان شوکو رو میشناختم وقتی اومدم بیان اکانت زدم خصوصی بهش کامنت دادم...

نمیخندم نه*

*هعییی

خوبه خودم کاری کردم با سیزیای بیان اشنا شی=-=

 

*این حس حسودی ای بیش نیس...

جرر ولی من از قبل شوکو رو میشناختم~

وای قلبم مورد 2................

بخاطر همین خیلی علاقه داشتم باهات اشنا بشمTT

تو بیا TT

باشه اومدمTT

هفتمیTT

TTTTT
باران این حجم از خوبیت رو نمیتونمTT 

مورد ۱۱ کاملا قابل قبوله راضیم ازش"-"

جرررررر
دوشنبه ۲۳ اسفند ۰۰ , ۲۱:۵۲ بهش نزدیک نشدید.

محص اصن من تو زندگیت یه کادو سرشار از ترشح حس خوشحالیم"-"

جرررر
اصن بیا بغلم*-*

بحححح بحححح سولییی

جررر
چطوری؟"-"

اره من زندم.

#همگی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan