MY BROTHER

ام..خب نمیدونم این فیک رو خوندید یا نه..

من خودم امروز تازه تمومش کردم..50 پارته و هر پارتش حدودا بین 15 تا 30 صفحس..

تصمیم گرفتم دوباره سر حوصله بخونمش..خیلی جمله های قشنگی توش داشت و می خوام تک تک جملات قشنگش رو اینجا بزارم..تا هروقت خواستم از همه چی دست بکشم..یا چیزی بود که اذیتم می کرد با خوندن این پست حل بشه..

و شاید به شما هم کمک بکنه:")

+هر کی جمله جدید گذاشتم اپدیتش میکنم..​​​​​​


 گفت: ناراحتم چون سرنوشتش متکی به یک نفر دیگه
ست...اینکه اگه اون نباشه تمام تلاش و استعدادش نابود میشه...
- هیچ تلاشی بدون پاداش نمیمونه...
__
چرا سرنوشتش اینجوری بود؟ چرا باید اینقدر مهربون می 
موند؟ چرا براش درسی نمی شد که این رفتار هاشو تموم کنه؟ نمی فهمید...واقعا نمی 
فهمید چیه این درد رو دوست داشت که هنوزم ادامه می داد.
__
فقط داری خودتو محدود میکنی...مثال فکر می کنی چی میشه اگه بهش بگی 
دوسش داری؟ یا مثال هر چیز دیگه...اگه دیگه فرصتشو نداشته باشی چی 
هیونگ؟..همین الانم از دستش دادی...من نمیدونم شما چرا اینقدر دست دست می
کنید...
__
اگه بدونی فرصت زیادی براش نداری...خیلی بیشتر سعی می کنی...وقتی بدونی اگه االن عاشقی نکنی دیگه هیچ وقت 
به دستش نمی یاری دیگه این ترسا برات پوچ میشه....وقتی ترس بزرگ تری 
داری...اینطوری فکر کن...فکر کن این آخرین روزیه که میتونی ته یونگ رو ببینی...
__
همه ی ترساش بیخود بود و فرصتهاشو از دست میداد چی؟ اون موقع غرورش چه 
اهمیتی داشت؟ حتی کل وجودش هم در مقابل از دست دادن تهیونگ بی اهمیت بود.
__
خانواده خیلی چیز مهمیه...ما همگی بهش نیاز داریم ولی همه ی پدر مادرها از اول می دونن که 
باید یک روزی باید بچه هاشون رو رها کنن...که راه خودشونو برن...
__
 زندگی هنوزم ادامه داره...ولی خیلی کوتاهه پس با ترسات هدرش نده.
__
"وقتی یک درخت کاشته می شه....آرزوش اینه بزرگ بشه و شکوفه بده...اون همیشه منتظر 
بهاره....بهار زندگی درخت کوچیکی مثل من یک تصادف بود که باعث شد شکوفه های سفید عشقت 
روی شاخه های جوونم بشینه...حاال که رفتی انگار داره باد می یاد....قطعا سردم می شه....قطعا شکوفه 
ها می ریزن....ولی من نمی زارم اونا روی زمین بیوفتن...درسته اونقدر بزرگ نیستم که بتونم شکوفه 
سفیدمو پیش خودم نگه دارم ولی نمی زارم عطرش از من دور بشه...."
اگه نمی مونی....حداقل با باد همراه شو شکوفه سفید من
__
 
  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

خواهرتXDDDDDDDDD

من برم در افق محو شم

++میشه ننتXDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

من حرفی برای گفت ندارممممم
بعد اونوقت شوکو کیم میشه؟:/

+اره")ولی مهم نیس من بهشون عادت کردم.

ولی من یه جوری رفتار میکنم انگار مامانشونم:/

 

 

++تیکو یه جوری رو شوکو حساسه انگار باباشه...یعنی تیکو میشه شوهرم:/؟

+:/


++جرررر...یعنی میشه بابای من؟:/

عب نداره بخند...

 

+نه نیستن..چون من هروقت بهشون نیاز دارم نیستن..ولی من هی باید بشینم به حرفاشون گوش بدم و راهنماییشون کنم در صورتی که اونا حتی نمیدونن من چمه و چیکارا میکنم..

+میدونم...درک میکنم..هر وقت بهت نیاز داشته باشن هستن...

یه چی بگم بخندی اول که وب زدم فک میکردم پنل همون وبه بعد همه چی از جمله برچسب زردا رو پاک کردم بعد که سیسو قالب زد فهمیدم که نه پنل با وب فرق دارهXD

 

 

+ایش رو مخمنننننننن خیر سرشون من بهترین دوستشونمممممم(در صورتی که اونا بهترین دوستای من نیستن"-")

نه من نمی خندم.

+در صورتی که اونا بهترین دوستای تو نیستن؟جرررررر

هرهررررررXDنگاهی انداختم بهشون...چقد چیز بودم...............................................

 

 

+چون کورن منو نمیبینن"-"

حرفی ندارم.

+بله.

حس میکنم باید یه بار خودمو افشاگری کنمXD

 

+دوستام یه جورین انگار من اصن تو گروه روحم"-"...

جررر

+چرا"-"

اخری....

میدونم..

همه به یه ماشین پاک کننده ی کامنتای اولیه نیاز داریم...

 

+اره انگارXDDDD

حق.

+"-"

بابات خیلی سم بازی در اورده رو نکرده"-"

 

 

+تثبزثحسخیقبزحXDDDDDDD

افشاگری انی سم؟"-"

+فک کنم این مشکل سم بازی ارثیه به منم سرایت کردXD

سلام سلام زندگی سلام همگی سلام دیشدیریدین سلامXDDDDD

 

+چرا تو وب من پرنده پر نمیزنه"-"

این چه سمی بودXD

+تو وب منم فقط یه انی پر میزنه"-"انی که پر نداره خودش خبر ندارهXD

بل.....

سولی اول کلاس رد دادم بچه ها میگن کامبک کیهXDDDD

جررر مگه چی گفتیXD

من الان گشاد تر از این حرفام که کل این پستو بخونم~

زیباست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan