چالش میتسوری~

چالش میتسوری~

1.راست دستین یا چپ دست؟

راست

 

2.نقاشیتون در چه حده؟

افتضاح رو به خوب:|

 

3.اسمتون رو دوست دارین؟

حقیقتش..خیلی دوسش دارم:")

 

4.شیرینی یا فست فود؟

از اونجایی که کلا زیاد از جیزای شیرین خوشم نمیاد و بعد از خوردن 2_3 تا شیرینی حالم بد میشه..فست فود

 

5.دوست دارین که قد همسر ایندتون تقریبا چند سانت باشه؟

نمیدونم')

 

6.عمو یا دایی؟

عمو

​​​​​​​​​​​​

7.خاله یا عمه؟

خیلی سخته..هردو:")واقعا من با هردوشون خیلی حال میکنم😂

 

8.عدد مورد علاقتون؟

ندارم.

 

9.اولین وبی که زدین رو ، حذف کردین؟

اره:|

 

10.با کی بیشتر از همه صمیمی این تو بیان؟

شاید..نونا آنی و باران؟:")

 

11.بابا و مامانتون تو بیان کین؟

بابا آنیه و مامانم نونا*-*

 

12.رو جنس مخالف کراشی؟

:|~

 

13.مترو یا قطار؟

نمیدونم:"

 

14.بنظرت شادی یعنی چی؟

اینکه هرچیز کوچیکی رو علتی برای شاد بودن بدونی:")

 

15.سه تا صفاتت؟

سولی

پیشی قهوه ای

جوجه

+سولی رو تو خونم بهم میگنXD

 

16.اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

هیچکس:]

 

17.الان از چیزی ناراحتی یا چیزی اذیتت میکنه؟

هوم...

 

18.به چی اعتیاد داری؟

فضای مجازی؟:]

نمیدونم..

 

19.اگه میتونستی یه جمله بنویسی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟

​​​​​​نزار همه راحت وارد احساساتت بشن و اونارو به بازی بگیرن!

 

20.پنج چیز که خوشحالت میکنه؟

دیدن اینکه برای دیگران اهمیت دارم

​​​​​شاد بودن خانوادم

دیدن خنده های از ته قلب ریحانه و زمانی که خودش از همه چی راضیه")

دیدن برای یه بارم که شده پدربزرگم(وقتی 6 ماهم بود فوت شد)

راضی بودن از خودم~

 

21.اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

نمی خوام به عقب برگردم..و اگه نصیحتی هم باشه نگهش میدارم برای حال و آیندم تا دوباره مجبور نباشم اونو به خودم بگم!

 

22.چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث ازار بقیس؟

فک کنم خودشون باید بگن

میشه لطفا اگه رفتاری دارم که باعث اذیتتونه بهم بگید؟اگه سختتونه تو ناشناس پستای قبل بگید:")

 

23.صبحا اگه مامان/بابا بیدارت کنن ، چجوری اینکارو میکنن؟

معمولا ریحانه بیدارم میکنه ولی..با صدا زدن اسمم

 

24.کراشتون تو مدرسه؟

ندارم و نداشتم..

 

25.تاحالا شده اشتباهی به یکی پیام بدین و دردسرساز بشه؟

نه~

 

26.یه جمله تاثیر گذار برا مخ زنی؟

:|

 

27.چه فرقی بین شما تو فصای مجازی و با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

هیچی نیست..شایدم باشه..

 

28.یه دروغی که اینجا به ما گفتین؟

نگفتم..

 

29.تو بیان چندتا اکانت دارین؟

همین یدونه..

 

30.اولین دوستتون تو بیان؟

پارمین و نونا~

 

31.چندبار تو وبتون چس ناله گذاشتید؟

یه بار:"/

 

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=
چهارشنبه ۴ اسفند ۰۰ , ۱۰:۳۲ 𝐍𝐨𝐨𝐧𝐚 هویج اوشولو :| ( سازنده ج.ح رو زنده میخوام:|)

بوس به دختر زیبام :")

*بغل محکم
چهارشنبه ۴ اسفند ۰۰ , ۱۰:۲۵ 𝐍𝐨𝐨𝐧𝐚 هویج اوشولو :| ( سازنده ج.ح رو زنده میخوام:|)

قربونت بشمممممم

خدا نکنهههههه

پیشی قهوه ای و جوجه رو من بهت دادممممم*-*

ارهTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan