تاحالا بهش فکر کردین..؟

دیروز داشتم با ریحانه(خواهرم) حرف میزدم...

بهم گفتش که کلا داره سعی میکنه خیلی خیلی کم تو یوتوب و اسپاتیفای و پینترست و اینا بره....

حتی گفت اگه بتونه سعی میکنه اصلا توشون نره و بجاش کارای دیگه ای رو جایگزینشون کنه")

و یه جمله گفت که خیلی فکرم رو درگیر کرد:"می خوام بیشتر توی فضای واقعی زندگی کنم"

تاحالا بهش فکر کردین...؟

این یه واقعیته که ما بیشتر وقتمون رو تو دنیایی میگذرونیم که اصلا وجود نداره:-)

این یه واقعیته که هممون باید بپذیریمش")

ولی خب به نظر من یه نکته اینجا هست که ما دنیایی که وجود نداره رو به واقعیت ترجیح میدیم")

قطعا از واقعیت خوشمون نمیاد...ولی باید تحملش کنیم هوم..؟!

نظر شما چیه؟!

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=
سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ , ۱۰:۵۲ 𝐍𝐨𝐨𝐧𝐚 هویج اوشولو :| ( سازنده ج.ح رو زنده میخوام:|)

جرر بد برداشت نکنیاااا =-=

منظورم این عه که T تو وبت ظاهرش بده =-=

اهااا
الان فهمیدم
نه بابا برداشت بد چیه خودمم قبول دارم:|~
باید یه فونت بزارم رو وب
سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ , ۱۰:۵۲ 𝐍𝐨𝐨𝐧𝐚 هویج اوشولو :| ( سازنده ج.ح رو زنده میخوام:|)

ببین =-=

چیه=-=
سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ , ۱۰:۳۸ 𝐍𝐨𝐨𝐧𝐚 هویج اوشولو :| ( سازنده ج.ح رو زنده میخوام:|)

TTTTTTTTT تو وبت خیلی بی ریخت شده :|

وا:|
سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ , ۱۰:۱۱ 𝐍𝐨𝐨𝐧𝐚 هویج اوشولو :| ( سازنده ج.ح رو زنده میخوام:|)

جرم :|

وا:|
سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ , ۰۹:۳۱ 𝐍𝐨𝐨𝐧𝐚 هویج اوشولو :| ( سازنده ج.ح رو زنده میخوام:|)

قربونت بشممممم *-*

خوبم مرسیی ^^

تو هم خوب بمون *-*

منمممم TT TT

چی می کنی؟

خدا نکنهههههه
خداروشکر خوب بمونی*-*
TTTTTTT
هیچی'-'
سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ , ۰۸:۱۸ 𝐍𝐨𝐨𝐧𝐚 هویج اوشولو :| ( سازنده ج.ح رو زنده میخوام:|)

چطوری؟ *-*

اومااااااا
مرسی خوبم بد نیستم تو خوبیییی؟؟؟
چقد دلم برات تنگ شده بوددTTTT

زندگی واقعیت جز درد و رنج هیچی نداره برای من :")

اینجا رو دوست دارم :")

ولی صیانت ملی از هفته بعد...

هوم...درک میکنم")
منم:")
اوهوم...")

خاهرم اگه تو واقعیت زندگی کنیم کل روزمون به گند کشیده میشه 

خود تو وقتی تو فضا مجازی ای خوشحال تری یا وقتی که تو دنیا واقعی ای؟

موضوع همینه
من خودم تو پست گفتم "ولی حتما یه دلیلی وجود داره که بیشتر وقتمون رو تو دنیای مجلزی میگذرونیم"

به نظرم باید یه تعادل برقرار باشه

دقیقا...
من همینو به ریحان گفتم...گفتم این خوب نیس که بگی من دیگه تو فلان برنامه نمیرم و..
باید هردوتاشون باشن...ولی به اندازه...یجورایی به تعادل نیاز داره")
دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۱:۲۸ 💓𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐑𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐧💓

منم نظرم همینه

بیشتر ما میخوایم از زندگی واقعی فرار کنیم 

ولی خب...... 

یک چیز ناشناخته هستش

دقیقا...می خوایم ازش فرار کنیم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan