ناشناس حرف بزنیم*-*

بیاید ناشناس حرف بزنیم

ولی لطفا یه نشونی بزارید مثلا ناشناس 1 که من بدونم کی کدوم ناشناسه می خوام بهش ج بدم:"

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

اجبار نیس اگه می خوای

نمیدونم...دفعه بعدی هر کی بودی بگو بیام*-*

هعی...

میای تو اون اتاقه که درست کردم؟

امم نمیدونم..

بد نیستم :")

چخبر؟

خوب باشی:"
هیچی '-'

خودت خوبی؟

ارههه 
تو خوبی؟:")

خودم بیدمممممم :/

کخ دارم یونو؟

بله:|
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۱۷:۴۰ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

یحححح هوپ هوپ*-*

همون ملیکای خودتون😂

*-*
شنبه ۱۱ دی ۰۰ , ۱۷:۳۶ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

V

جججر خو اسمم چیه؟😂

بلی بلی هوپ هوپم😂

هوپ هوپ؟
😂

V

عه شیشمییییی

ع خوش بحالتون 

اوکی یه راهنمایی میکنم

من عمه همه عضوای بیانم:)

اره:"
عههههه
فهمیدمممم

V

هوم...ب نظرت من کیم؟

هیچ ایده ای ندارم:"

V

ی سوال بپرسم...کلاس چندمی؟

امتحانای شما هم شروع شده؟*-*

ششم:"/
نه هنوز ولی بمون برنامه دادن:|~

V

میسی خوبم ت خوبی؟

ممنون*-*
خداروشکر

ناشناس شماره 1 :

حوصلم سر رف من نونام :/ دارارارارام

الکی اسم فندوم سومی رو پرسیدم که لو نرم :}

ودفففف
نونا؟
عجب=-=
خیلی چیزی:"
من گفتم این نوناس بعد کفتم پرسیده سومی رو میشناسی یا نه پس این نیس:"/
TT

ظهور دوباره ناشناس شماره 1 :/

اممم دوباره برگشتم :]

خوش اومدی:"/

ناشناس شماره V

سلام علیکم *---*

سلاممم
خوبی؟

شلام

سلام*-*
چقدم ناشناس=-=

3 :

فازمو درک نمیکنم😔🚶‍♀️

:"/
با چه اسمی وبتو تو پیوندا ویرایش کنم؟همون اسم قبلی؟

3:

جوووون بعد متاهلن یا مجرد؟

+وادهل ایم تاکینگ ابوت :|

ودف
مجردن:/

3:

این جونزایی که رو هدرن کین؟ O-O

جررر
لووین لوکاس و وین وین

ناشناس 3

 

نمد شاید شبیهشم :]

:/

ناشناس 3

 

نه نونا الان افه فک کنم

پ.ن: ب انجمن بنده بپیوند

عهه 
چرا حس کردم نونایی😐

ناشناس 3

 

شبیهشم؟ :]

نمیدونم 
حس کردم نونایی 
حالا هستی یا نه؟:/
پ.ن:معلومه رد دادم؟

ناشناس 3

سلام خوفی؟ :]

سلاممم 
مرسیی 
یه سوال نونایی؟:"

اووو اوکی تنکس *-*

با مدرسه شطوری ؟ *-*

خواهش^^
هیچی بدبختی'-'

1 : خیخیخیخیخی اوکی *-*

میگم سومونجی عه یا سومونگچی ؟

- پ.ن : من یک نفر ام :/

سومونگچی 
*-*

1 : بعله *-*

شکر تا الان لو نرفتم :/

عامممممم سومی رو میشناسی؟

 جرر 
معلومه که میشناسم:"
من سومونگچی ام:")

+چشم 

نگران نباش خوبم خوبمTT

حالا بعدش میام خصوصیت میگم کیممم

اوکی 
:")

+شکرررر

بد نیستم منمTT

خوب باشی
چرا؟
و منی که اصن نمیدونم کی به کیه:"
چهارشنبه ۸ دی ۰۰ , ۱۰:۳۰ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

خیلی خرم ک یادم رف ناشناس کنم=-=

جرر عب نداره 
منم داشتم رد میدادمXD 
چهارشنبه ۸ دی ۰۰ , ۱۰:۲۹ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 (ته ایز ماین تامام=|)♥️🍃

۲-میسی

ت چطوری؟*-*

چخبراااا

خوبمم
مرسی بابت ناشناس😂💔

1 : خوبییی ؟:>

مرسیی تو خوبی؟

ناشناس ۲ هستم*-*

هایییی

هاییی*-*
خوبی؟

+چطورییییییی

خوبم ممنوننن
تو خوبی؟

خب من با + نشون میدم پسس سلامممم

اوک 
سلاممم

ناشناس شماره 1

سلام *-*

سلامممم

&-&

سلاممم

سلاممم 
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan