خلاصه اتفاقات

امم خب دو تا امتحان دیگه مونده...اونارو بدم تموم میشه*-*

__

شاید باورتون نشه اما ایو(عیو ایو کدوم؟:"|) فروت تن رو که یادتونه؟"-"

من یه دفعه اینو گفتم تو خونه و فک کنم مامانم ازش خوشش اومد و الان به طور کاملا جدی تو خانواده هر کی از یچیزی بدش بیاد مامانم میگه ایو:"

خلاصه که فک میکنم اگه مامانم بایس داشته باشه قطعا تن رو انتخاب میکنه..چون شخصیتاشون خیلی شبیهن..

__

فردا باید حضوری برم مدرسه..ادبیات میپرسه و من خیلی استرس دارم..اگه اینو خراب کنم چی?TT

چون قراره بازرس هم بیاد...

__

حوصلمم سر رفته:"

 

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

منمTTTT

منم میخوام سیزن کنم ولی مامانم خوشش نمیادTT

TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

وای ینی الان بایسامون داره یکی میشهTT

مامان منم خوشش نمیادTT

TTTTTTTTTT

اشکال ندارهTTTTTTTTT

خب ببین واقعا خوش به حالت من همیشه نیاز به یکی تو دنیای واقعی داشتم که بایسش تن باشه همبایسم باشیم بعد عر بزنیمTT

منم هیشکی رو ندارم تو واقعیت بایسش با من یکی باشه عر بزنیمTT
ولی من اینو سیزن می کنمTT
همچین فن گرلی حیفه واقعاTT
خیلی خوب فن گرلی میکنهههجچیهعخچیچخهبچیعخبهچح
اصن انقد از تن تعریف کرد دارم به تن تغییر بایس میدمTT

خب تو واقعا خوش شانسیTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

TTTTTTTTT
پنلمTT 
من واقعا فکر نمی کردم انقد از تن خوشش بیاد:"

اگه مامانت بایسش تن باشه خیلی خوش شانسی خیلی...

من ازش پرسیدم
و گفت تن:>
البته اشاره کرد و منم یه کم اطلاعات ازش دادم و گفتم اسمش تنه و اینا مامانم گفت چقد اسمش قشنگه:"
و گفت چه شخصیت خوبی و اینا...خلاصه بایسش تنه:"
دوشنبه ۲۷ دی ۰۰ , ۱۰:۵۱ ❤️‍🔥NingNing X Noona ❤️‍🔥

شکر...

چی کار کردین؟

مدرسه؟:"

یه چشم کم اومدددد "-"

تیتبتبتنب

اره
جر"-"

اهاااا اوننننن

اون مومنتههههه 

دیدمشششش

ارههه 
*-*
خلاصه که نمیدونم چجوری  ولی مامانم با جدیت تمام از این استفاده میکنه:"
دوشنبه ۲۷ دی ۰۰ , ۱۰:۳۶ ❤️‍🔥NingNing X Noona ❤️‍🔥

گود..چطور بید؟

خوب بود*-*
دوشنبه ۲۷ دی ۰۰ , ۰۸:۱۹ Crazy Girl 💜💜 Noona

الان مدرسه ای ؟

بودم"-"

مامان من بایسش دجونه"-

طعخجهفسطهبجنهطخ
يكشنبه ۲۶ دی ۰۰ , ۲۰:۵۳ 🤍💛 QUEEN_ROSALIN 💛🤍

حالا که گفتی یک چیزی 

من همیشه تو خونه لالیسا گوش میدم و چون زیاد گوش میدم مامانم همراهم می‌کنه 

اون تیکه ایی که میگه سی لالیسا لاو می .لالیسا لاو می .هی .کال می لالیسا لاو می .لالیسا لاو می ... مامانم این تیکه رو همراه من و لیسا میخونهههه 

 

اولین باری که داشتم کنسرت ددو ددو دو رو می‌دیدم اومد پیشم و گفت بذار ببینم چی میبینی. بعد بایسش جنی شد 😐. بعد داشتم اولین بار کنسرت ایتزی رو میدم بایسش یجی بود 😐 

یک تیکه از آهنگ رو ییج داشت میخوند که مامانم از تو آشپزخونه بلند داد زد گفت این منم 😐😐. بایسش شد یجی 

 

پس نتیجه میگیریم لالیسا رو یک تیکه رو حفظه 

بایسش تو بلک پینک جنی 

و در ایتزی یجی 

 

 

خودم از شدت این سم ها پاره شدم گل 

دستم درد گرفت اینقدر نوشتم 😐👌🏻

جرررررررر

چرا من دومیو نفهمیدم:"

یادته یه ولاگ بود لوکاس و تن
که تو هتل ن و اینا 
اونجا تن تو هتل میوه میبینه بدش میاد میگه ایو فروت
بعد کنار میوه کوکی میبینه یهو میگه واو 
اون خیلی ترند شد:"
بهت لینک یوتیوب ویدیوش رو پیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan