آدرس وباتون رو بدید*-*

می خوام پیوند کنم^^

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

WANNAONE

KPCentertainment

خببب بشیم

بیت نا 13 مولتی فندومم فندومم

خوشبختم*-*

https://wannaone.blog.ir

kpc-ent.blog.ir

میشه این دوتا رو بکنی؟

راستی اشنا شدیم؟

امم فک نکنم:")
شنبه ۴ دی ۰۰ , ۱۱:۴۹ Jen Jen 💙💙 Noona

من ددی فرفره همین الان یهویی XD

my-wonderland.blog.ir

جررXD

شنبه ۴ دی ۰۰ , ۱۱:۳۵ Jen Jen 💙💙 Noona

مشکل نداره بخدا :|

+ منم یک ددی همین الان یافتم :|

+واتتت کیست بابابزرگم؟=-=
شنبه ۴ دی ۰۰ , ۱۰:۱۶ Jen Jen 💙💙 Noona

من مشکلی ندارم..:|

واقعا میگم :|

جرر 
خو ببین یهویی شد=-=
برا تو خواهره برا من بابا:"
شنبه ۴ دی ۰۰ , ۰۹:۰۰ Jen Jen 💙💙 Noona

چجوری بابات خواهرمه ؟:||

سخت نگیر=-=

شنبه ۴ دی ۰۰ , ۰۸:۴۶ Jen Jen 💙💙 Noona

هپی مپی 23 تایی شدنت دخترمم *-*

+وقتی می بینم تو پیوندام TT TT

TT
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۲۰:۰۱ 𝐀 𝐋𝐎𝐒𝐓 ...

هر اسمی دلت خواست

اوک^^
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۵:۴۱ 𝐀 𝐋𝐎𝐒𝐓 ...

اینی که باهاش کام دادم

با چه اسمی خاله؟:")
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۴:۲۴ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🍃

Hope land

 

تنکس دختر خاله کیوتم*-*

اوکی^^
خواهش میکنم*-*
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۳:۲۱ من یه پرندممم کیوتم کیوتتتتت*-* ( هرگز با نیلی شرط نبدید"-" )

اولا من پرنده نیستم"-"پیشی خرگوشیم"-"(خرگوش لیلم فقطا=-=)

کیوتم نیستم"-"ایش"-"

جرررر
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۳:۲۰ من یه پرندممم کیوتم کیوتتتتت*-* ( هرگز با نیلی شرط نبدید"-" )

*3*

 

 

+نیلی یه کاری کرد ابهتم ریخت اصن..هعی

جرر بخاطر اسمت"-"
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۳:۱۹ من یه پرندممم کیوتم کیوتتتتت*-* ( هرگز با نیلی شرط نبدید"-" )

*-*

یس همین که کنار اسممه:")

اوکی^^
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۳:۱۷ من یه پرندممم کیوتم کیوتتتتت*-* ( هرگز با نیلی شرط نبدید"-" )

بابای یکی یدونت"-"

 

+انی ام"-"..

*-*
اینه وبت بابایی؟:"
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۳:۱۱ آوا اپل کوچولوعه اونیم *-*

هر اسمی خودت میدوستی "-"

اوک^^
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۳:۰۸ آوا اپل کوچولوعه اونیم *-*

هق من دوس ندالم ب یکی بگم پیوند کنه هیق

 

ولیییی

Cute-world.blog.ir

اینه وبم *-*

پیوند نکنم؟:"
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۲:۱۵ baran ♥️♥️✌🏻 (عاشق همه ی دوست های بیانیمم)

خبر که هیچ:| 

بیکاری

هعییی
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۲:۱۳ baran ♥️♥️✌🏻 (عاشق همه ی دوست های بیانیمم)

نه نیستم😭

اوک*-*
چه خبر؟:/
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۲:۱۱ baran ♥️♥️✌🏻 (عاشق همه ی دوست های بیانیمم)

باشه خوشگلم راحت باش 

:")
سیزن ی؟:"
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۲:۰۸ رزالین 🤍💜 ماین اوما لیلی خودمممم 🍫🍒 🤍💜

میصی لاو 

^^
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۲:۰۸ 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙝𝙤𝙥𝙚 ♥️🍃

امممم ت دختر نونایی؟*-*

ینی دختر خاله من●-●

من ملیکام البت دوست دارم هوپ هوپ صدام کنین*-*

بهم عمه اعظم هم میگن..یا ملی*-*

خوشبختم

وبم: hopeworld.blog.ir

 

عرررر 
هبجچاخیعجخسسعخج
چه دخترخاله نازی*-*
خوشبختم*-*
با چه اسمی لاو؟
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۲:۰۶ رزالین 🤍💜 ماین اوما لیلی خودمممم 🍫🍒 🤍💜

https://rosalin.blog.ir/

 

با اسم LOVELY GIRLS

حتما^^
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۲:۰۵ baran ♥️♥️✌🏻 (عاشق همه ی دوست های بیانیمم)

هر چی میدوستی صدام کن

امم
اونی*-*
چون خیلی باهات آشنا نشدم خیلی نمیشناسمت و صمیمی نیستیم نمیتونم لقبی چیزی بزارم:")
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۱:۵۰ baran ♥️♥️✌🏻 (عاشق همه ی دوست های بیانیمم)

نه بابا وب خودمه؟😂 

نموشناسم منم بارانم 16 خوشبختم

خوشبختم^^
اونی؟می تونم اونی صدات کنم؟")

IZ*ONE

 

مممنون🌸

حتما عزیزم^^

izoneir2.blog.ir

با چه اسمی لاو؟^^
پنجشنبه ۲ دی ۰۰ , ۱۱:۴۶ baran ♥️♥️✌🏻 (عاشق همه ی دوست های بیانیمم)

یک سوال اینجا وب کیست ؟

'-'
امم من سولی ام:")
فک کنم از وب نونا اومدی؟من میشم دختر نونا...
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan