چرا اینجوری شدهههههه

این از فونت ها اینم از قسمت پنل

پنل اون قسمت پایین کامنت ها هست که مثلا گزینه تایید کردن و پاسخ دادن و ایناس...اونام یکم تغییر کرده تو قسمت ارسال مطلب جدیدم یجوری شدن

این چه وضعشههههههه

+لازمه بگم نزدیک 4 تا فیک انسیتی رو که یکیش 600 صفحه بود رو تقریبا از ساعت 3 بعد از ظهر شروع کردم و یه ساعته تموم کردم و تقریبا 6 ساعتشم حساب نکنید:"|خوندم؟TT

_فونت این"TT" هم نابود شده اصن دیگه اون منظورو نمی رسونه:|

الان رفتم دیدم پشمام ریخت

قالبم چرا اینجوری شدههههه؟:|

اقااااا من قبلا فونت داش وبم چرا الان ندارههههه؟

چرا هدرش اینجوری شدهههههه

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=
سه شنبه ۱۹ بهمن ۰۰ , ۱۴:۲۷ 🍓لی.سوِ بیان🍓

سلام فالویی وبم رو فالو کن بی زحمت💜💚❤

خیلی فونتا گنده شده عین گاووو

دقیقاااا 
چشم داره در میاد

TT
+حیف شدTT

یه شاهکاری بود اینننTTTT

_دقیقا تو پیامای روزانه ی هممون TT هستTT

چقد گند زدن بهشش

^^ ام یه جوری شدهههه

+TT خیلی خوب بود؟TT
_ارههTTمن وبمو نگاه کنی تو کل پستام این TT هستTT
ارههههه
همشون یجوری شدنTT
ولی قالبمTT

گند خورده بهشششش

+ینی نمیتونی بخونیش؟TT

_ولی دقت کردی اینقد بهش بی توجهیم که دوباره TT رو میدیم؟TT

من وبم فوگت داشت ولی الان نداره:|~
+نه چون واتپد ندارمTT
_آفرینننننTTعه بازم که زدمشTTولش کن من انقد ازاین استفاده میکنم عادت دارم برام مهم نیس ایش=-=
*-*
یا خدااااا این یکی رو ببینننن "*-*" چرا اینجوری شدههههه
کلا به همشون با هم گند خورده

قالبموننننTTTTT 

+واتپد داری یدونه که تو حساس ترین نقطه ول شده و دیگه آپ نشده رو بگم؟TT

_گند خورد به احساساتی که با TT بیان میشد..

ریده شده ریدههههه
+نه ندارمTT
_واقعا...اصلا دیگه اون منظورو نمی رسونهTT

برای هممون ریده.‌.

+یا خداااا 

_وای یکی از اولین چیزایی که بهش دقت کردم همین بوددددد

 

خدایااا قالبممممTTTTT
+بگم هموزم دلم فیکشن جدید می خواد کاری بام ندارین؟:"
_دقیقاااااا لعنت بهششششششششش

وب خیلیا ریده شده

خدایااااا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan