^^

سلامم حالتون چطوره؟
دلتنگتون
همه چی خوب پیش میره؟

منو میشه 50 تایی کنید؟الان دوساله رو 40 گیر کردم*-*

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۳ , ۱۸:۲۶ 𝗟𝗶𝗻𝗮 (فرفره قدیمی)

بمونیییی :]

منم خوبممم مرسیییی

منم همینطور؛ دارم با کاربرگی سروکله میزنم که فردا امتحانشو دارم و هیچیم ازش نمیفهمم

خداروشکر بمونی
خوب دادی؟
وای چرا تموم نمیشننن
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۰۳ , ۲۳:۵۰ 𝗟𝗶𝗻𝗮 (فرفره قدیمی)

سلاااااااامممممممم

خوبیییییی؟ چه خبرررررر؟

به بهههههههههه
مرسییی من خولم تو چزورییی؟
هیچی والا درس و امتحان تو چه خبر؟
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۰۳ , ۱۹:۳۸ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷

هایی 

چطوری تو؟!

^^

به بههه
مرسی من خوبم تو چطوری؟
چه خبر؟

باشه چشم

ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی

حتما^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan