چرت و پرت:"|

از اول بگم این پست فقط چرت و پرته

1.چرا کیبورد لعنتیم ان سی تی رو مینویسه آن سی تی؟=|

2.به طرز فاکی دارم همه اعضای انسیتی رو باهم قاطی می کنم...

3. ساعت 4 می خوام برم خونه دوستم و مامانم گیر داده یچیزی بگیر دست خالی نرو و من دارم فک میکنم چه کوفتی ببرم"-"

4.نمی خوام پرو بازی درارم ولی امیدوارم خونشون یه عالمه خوراکی باشه که به احتمال 90 درصد هست"-"

5.دارم فک میکنم داداشش هم هس یا نه؟

6.بگذریم

7.جدیدا مثل احمقا صفحه نظرات ارسالی رو همش باز میکنم درحالی که کامنت جدیدی ندادم و به 99 درصد کامنتام جواب دادن:"|

8.اسنو دراپ رو میبینید؟اگه میبینید اسپویل نکنید من خودم تا قسمت 5 دیدم هنوز 6 رو ندیدم با تشکر=|

9.ریحانه خیلی رفته رو مخم

10.فقط برای اینکه روند بشه.

تموم شد:|

​​​​​​

  • جوجه ی خوشگل باباشه=-=

+بی تر ادب با پدرت درست حرف بزناااا=-=

مرسی جواب من نیستتت=-=

+نمی خوامممم=-=
خوبممممTT

+بزغاله=-=

ایش دلم نمیاد ذالرسبق ذس

*کشیدنت تو بغلم

*بوسیدن لپت

ولی دیگه باباتو اذیت نکنیا=-=..

خوبی خوشگلم*-*؟

+خودتی=-=
TT
TT
*بغل محکم
مرسییییییی تو خوبی بابا؟*-*

+من بیشتر گناه ندارم=-=؟

+نهTT

برام مهم نیس"-"

 

+لازم به ذکره که من هنوزم بات قهرم"-"

+من گنا ندارم؟TT

9-دوستای منم رو مخن"-"

ولی ریحانه خواهرمه:"|

1.درد هممونه که قطعا یبار تک تکمون تجربش کردیم...

2.یونیت به یونیت پیش بروووو

3.یادم نمیاد اخرین باری که خونه ی یه دوست رفتم چند سال پیش بوده

4.TTTT

1.TT
2.ولی من نیاز دارم یکی کمکم کنهTT
3.هقTT
4.TTTTT

نمد شکلات بگیر =-=

 

من اسنودراپو ندیدم منتظرم کامل شه ببینم =-=

مامانم رف شکلات بگیره~

عه=-=
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهشون سر بزنید حتما:")
Designed By Erfan Powered by Bayan